ثبت نام آزمون دانشنامه تخصصی آغاز شد/محدودیت ظرفیت برای پذیرش نداریم

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از آغاز ثبت نام در آزمون شصت و ششمین دوره دانشنامه تخصصی دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر داد و گفت: داوطلبان تا روز جمعه ۱۸ مرداد ماه فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت و گو با ایسنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در شصت و ششمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی وزارت بهداشت از ساعت ۱۰ امروز چهارشنبه نهم مرداد از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز شده است و داوطلبان تا روز جمعه ۱۸ مرداد فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: آزمون کتبی شصت و ششمین دوره دانشنامه تخصصی وزارت بهداشت هفتم و آزمون شفاهی نیز از ۹ تا ۱۵ شهریور ماه جاری برگزار خواهد شد.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: محدودیت ظرفیت در پذیرش آزمون دانشنامه تخصصی نداریم و داوطلبان در صورتی که نصاب لازم را کسب کنند در این آزمون پذیرفته خواهند شد.

دکتر حیدرزاده همچنین تاکید کرد: دفترچه راهنمای ثبت نام در شصت و ششمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی وزارت بهداشت بر روزی سایت مرکز سنجش این وزارت خانه قرار دارد و داوطلبان قبل از ثبت نام این دفترچه را مطالعه کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار