نمایشگاه پائیزه اهواز تا ۲۸ شهریور دایر است

دسته ها: اخبار استان اخبار

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: نمایشگاه پائیزه اهواز تا ۲۸ شهریورماه ادامه داشته و در صورت استقبال مردم، تمدید می‌شود.

ابوالقاسم کوره چینی اظهار کرد: نمایشگاه پاییزه با هدف بازگشایی مدارس روز گذشته در محل نمایشگاه بین‌المللی خوزستان آغاز به کار کرده و تا ۲۸ شهریورماه نیز ادامه خواهد داشت. در صورت بالا بودن استقبال و موافقت شرکت نمایشگاه دائمی زمان برگزاری را تمدید خواهیم کرد.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم در روز اول از نمایشگاه افزود: تعداد ۱۷۰ غرفه از صنوف مختلف در این نمایشگاه حضور دارند. البته عمده غرفه‌ها در زمینه نوشت‌افزار، کیف و کفش هستند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: غرفه محصولات فرهنگی هم در این نمایشگاه دایر است. همچنین یک شرکت تولیدی تعدادی تولیدات داخل استانی و خانگی را در راستای طرح اقتصاد مقاومتی و تحت عنوان عرضه‌کنندگان کالاهای اقتصاد مقاومتی در برخی از غرفه‌های نمایشگاه در سالن خلیج‌فارس ارائه می‌کند.

کوره چینی عنوان کرد: یکی از مشکلات اساسی موجود در نمایشگاه بحث متناسب نبودن وسایل سرمایشی با سالن‌های نمایشگاه است که غرفه داران نیز انتظار خدمات‌دهی از سوی شرکت نمایشگاه دارند. البته مدیر شرکت نمایشگاه بین‌المللی خوزستان وعده پیگیری و حل مشکلات را داده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات موجود در نمایشگاه که ممکن است منجر به نارضایتی مردم نیز شود، کمبود دستگاه‌های خودپرداز بانکی است. البته در این مورد خود ما نیز رایزنی‌هایی را با بانک‌ها داشته‌ایم که با دلایل مختلف همکاری لازم را نداشتند. در نهایت رفع این مشکل نیز در حوزه کاری شرکت نمایشگاه است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صنعت، معدن و تجارت خوزستان بیان کرد: کالاهای مختلف در گروه‌های مواد غذایی، نوشت‌افزار، شوینده‌ها، کیف و کفش در نمایشگاه عرضه می‌شوند.

وی یادآور شد: قیمت‌گذاری کالاها یک هفته قبل از شروع نمایشگاه با گرفتن نمونه از اصناف انجام‌شده است. یک نمونه از هر کالا را به‌عنوان الگو قیمت‌گذاری کرده و پس از پلمپ آن را در معرض دید مردم و در هر غرفه نصب‌کرده‌ایم. این کار به‌منظور پیشگیری از قیمت‌های بالا و رعایت حقوق مشتری انجام شده است.

کوره چینی تأکید کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با همکاری اتحادیه اصناف یک غرفه پاسخگویی به شکایات هم در نمایشگاه مستقر کرده و بازرسان ضمن حضور در این غرفه با تخلفات گزارش شده برخورد خواهند کرد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صنعت، معدن و تجارت خوزستان اضافه کرد: از مرکز بهداشت نیز تقاضا کردیم تا بازرسان خود را برای نظارت بر بهداشت مواد غذایی عرضه‌شده در نمایشگاه اعزام کرده تا مشکل بهداشتی برای خریداران ایجاد نشده و مردم با خاطرآسوده به خرید خود بپردازند.

وی در ارتباط با قیمت محصولات عرضه‌شده در نمایشگاه گفت: قیمت‌های محصولات و کالاهای ارائه‌شده در این نمایشگاه ۱۰ تا ۱۵ درصد کمتر از قیمت‌های متعارف موجود در بازار است.

کوره چینی تصریح کرد: در این نمایشگاه برای اولین بار اقدام به تنظیم و توزیع فرم نظرسنجی شده تا در نمایشگاه‌های بعدی کیفیت کار خود را افزایش بدهیم.

اخبار استان اخبار