بهره مندی مددجویان کمیته امداد شادگان از دوره‌های مهارت آموزی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شادگان گفت: در ۶ ماهه نخست امسال، ۲۶ نفر از مددجویان این شهرستان از دوره‌های مهارت آموزی بهره‌مند شدند.
عبدالرضا هنرمند رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: براساس انعقاد تفاهم نامه‌ای که با اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان صورت گرفته است، دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای برای مددجویان کمیته امداد برگزار شد و در ۶ ماهه اول امسال ۲۶ نفر از آن‌ها از دوره‌های مهارت آموزی بهره‌مند شدند.

او هدف از برگزاری این دوره‌ها را آمادگی مددجویان به منظور رفع نیاز‌های آموزشی، مشخص نمودن مسیر شغلی و آمادگی برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی عنوان کرد.

هنرمند با بیان اینکه این دوره‌های آموزشی در قالب رشته‌های فنی و مهندسی و خدماتی برگزار گردید، اظهار داشت: برای برگزاری این دوره‌ها ۱۰۵ میلیون ریال هزینه شده است.

به گفته رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شادگان، دوره‌های پایدارسازی طرح‌های اشتغال از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد برگزار شده است.

این مقام مسئول در ادامه به پرداخت ۶ فقره وام به مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اشاره و تصریح کرد: این مبلغ وام به مددجویان متقاضی برای طرح‌های اشتغالزایی اعطا شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار