فرصت مجدد برای ثبت‌نام در آزمون دکتری تخصصیPhD پزشکی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از فرصت مجدد برای ثبت‌نام در آزمون دکتری تخصصی ph.D پزشکی در روزهای پنجم و ششم مهرماه خبر داد.

دکتر محمدحسین پورکاظمی گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی ph.D پزشکی از اول شهریورماه آغاز شد و در تاریخ 20 شهریورماه به پایان رسید اما با وجود این فرصت طولانی برای ثبت‌نام، بازهم داوطلبان زیادی با مراجعه به مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهار کرده‌اند که موفق به انتخاب رشته نشده و درخواست تمدید این فرصت را دارند.

وی افزود: به همین دلیل امکان ثبت‌نام و همچنین ویرایش اطلاعات برای آن دسته از داوطلبانی که قبلا ثبت‌نام نموده‌اند مجددا در روزهای پنجم و ششم مهرماه از طریق سایت سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir فراهم می‌شود.

قبولی 92درصد شرکت‌کنندگان در آزمون علوم پایه

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به برگزاری آزمون علوم پایه پزشکی، علوم پایه دندانپزشکی و علوم پایه داروسازی در پنجم شهریورماه، گفت: نتایج این آزمون روز چهارشنبه 25 شهریورماه از طریق سایت سنجش آموزش پزشکی اعلام شد و 92 درصد داوطلبان پذیرفته شدند.

پورکاظمی در مورد آمار ثبت‌نام کنندگان اظهار کرد: تعداد ثبت‌نام کنندگان در آزمون علوم پایه پزشکی 2769 نفر، در آزمون علوم پایه دندانپزشکی 1661 نفر، در آزمون علوم پایه داروسازی 1706 نفر و در آزمون پیش کارورزی 1987 نفر بود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار