جنجال های بی پایان محمد مایلی کهن

دسته ها: اخبار ورزشی اخبار

محمد مایلی کهن که روز گذشته بعد از اتمام بازی پرسپولیس و ملوان حسابی به سوشا مکانی تاخته بود خود نیز در این دیدار حرکتی ناشایست انجام داد.
محمد مایلی کهن خود را صدای عدالت فوتبال ایران می نامد و همیشه می خواهد بگوید تنها کسی در فوتبال است که صریحا به واقعیت های موجود اشاره می کند. او می خواهد به نقش همیشگی خود در سال های اخیر ادامه بدهد حتی اگر این باعث شود حرکاتی عجیب از او سر بزند.

روز گذشته و وقتی که پرسپولیس با گل دقیقه 100 مهدی طارمی ملوان را در یک هشتم نهایی جام حذفی شکست داد باز هم مایلی کهن به رسم همیشگی اش حرف هایی جنجالی زد و رفتارهایی عجیب هم از خود نشان داد. او که نسبت به حرکات سوشا مکانی دروازه بان پرسپولیس و درگیری اش با داور چهارم مسابقه انتقادات زیادی داشت گفت: “برای فوتبال ایران متاسفم.سوشا مکانی فقط یک قمه کم داشت.”

او باز هم از ادبیات ناشایستی استفاده می کند و سعی می کند باز هم نقش متمایز خود را در فوتبال ایران نشان بدهد. اما ماجرای مهم تر وقتی است که تعدادی از هواداران حاضر در ورزشگاه در حمایت از کی روش و علی دایی شعار دادند.

مایلی کهن که در حال مصاحبه بود به سمت تماشاگران برگشت و به سمت آنها تراول 50 هزار تومانی نشان داد! این موضوع نه تنها بی احترامی به دایی و کی روش محسوب می شود که در حق تماشاگران نیز بی احترامی بزرگی به شمار می رود. یعنی تحمل این موضوع که علی دایی و کارلوس کی روش تشویق می شوند تا این اندازه برای مایلی کهن سخت است؟!

مردی که می خواهد همیشه حرف حق بزند گاهی اوقات اشتباهاتی مرتکب می شود که قابل تامل است.

اخبار ورزشی اخبار