دستور العمل و راهنمای برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشگاه جامع علمی کاربردی ابلاغ شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

دستورالعمل و راهنمای برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشگاه جامع علمی کاربردی، از سوی معاون آموزشی این دانشگاه به رؤسا و سرپرستان واحدهای استانی ابلاغ شد.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دستورالعمل و راهنمای برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشگاه جامع علمی کاربردی، از سوی  مختار جلالی جواران معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی به رؤسا و سرپرستان واحدهای استانی این دانشگاه ابلاغ شد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: این دستورالعمل در خصوص تفویض اختیار نحوه برگزاری امتحانات برای دروس نظری و بخش نظری دروس نظری – عملی نسبت به شرایط شهر و مرکز هر استان و نظر به شیوع مجدد ویروس کرونا در برخی از مناطق کشور است.

وی بیان کرد: رعایت حداقل واحدهای انتخابی دانشجویان، مرخصی و سنوات تحصیلی، پوشش کامل سرفصل دروس، اولویت برگزاری حضوری امتحانات، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، الزام تهیه و استفاده از تجهیزات فردی برای کارکنان و مراقبان، شرایط برگزاری محل آزمون از جمله موارد قید شده در این دستورالعمل است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار