امکان تدریس اعضای بنیاد نخبگان در دانشگاه علمی کاربردی خوزستان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان با اشاره به اهمیت همکاری میان دانشگاه‌ها و بنیاد نخبگان، از امکان تدریس اعضای بنیاد نخبگان استان در این دانشگاه خبرداد.

دکتر علی‌حسین حسین‌زاده در جلسه شورای علمی بنیاد نخبگان خوزستان که روز چهارشنبه هشتم مهرماه در محل ساختمان این بنیاد در اهواز برگزار شد، با اشاره به این که دانشگاه علمی کاربردی خوزستان در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در مهارت‌آموزی فعالیت می‌کند، اظهار کرد: ارایه آموزش‌های مهارت در دانشگاه علمی کاربردی به دلیل ممارست و تجربه بالا، به دانش انباشته و متراکم تبدیل شده است که به‌ویژه در حوزه صنعت حفاری در سطح منطقه بی‌نظیر است.

وی با اشاره به اهمیت همکاری میان دانشگاه‌ها و بنیاد نخبگان استان، گفت: دانشگاه علمی کاربردی می‌تواند علاوه بر همکاری آکادمیک، در حوزه‌های مهارت‌آموزی نیز با بنیاد نخبگان همکاری کند و در کنار حوزه‌های تجربی دیگر این همکاری و تعامل ایجاد شود.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان با بیان این‌که تدریس در دانشگاه موجب ارتقای سطح علمی و کیفی نخبگان می‌شود، عنوان کرد: اعضای بنیاد نخبگان خوزستان می‌توانند در دانشگاه جامع علمی کاربردی تدریس کنند.

حسین‌زاده با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه توسعه آموزش‌های مهارتی، گفت: با پیگیری‌های انجام شده اخیرا یک تفاهم‌نامه بین‌المللی در حوزه حفاری منعقد شده است که از طریق آن می‌توان دانشجویانی از کشورهای همسایه را در دانشگاه جذب کرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار