زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت مشخص شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مشاور معاون آموزشی وزیر بهداشت از برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت در تاریخ‌های ۱۰ تا ۱۲ مرداد ماه سال جاری خبر داد.

دکتر حسین قنبری در گفت و گو با ایسنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس آخرین تصمیمات اعمال شده آزمون دکتری سال ۹۹ وزارت بهداشت در تاریخ‌های ۱۰ تا ۱۲ مردادماه در حوزه‌های امتحانی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: زمان برگزاری آزمون دستیاری پزشکی، دندانپزشکی و آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی نیز هیچ تغییری نکرده است.

مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت در ادامه خاطرنشان کرد: در جلسه روز گذشته که به منظور بررسی و تصمیم گیری درباره زمان آزمون‌ها برگزار شد، مصوب شد که با توجه به شدت شیوع کرونا در سطح کشور، زمان برگزاری سه آزمون وزارت بهداشت تغییر کند.

وی تصریح کرد: در واقع این تعویق به منظور حفظ سلامت داوطلبان و بررسی روش‌های اجرای سختگیرانه تر پروتکل‌های بهداشتی اتفاق افتاده است بر این اساس سه آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی، آزمون زبان و آزمون غربالگری المپیاد علمی دانشجویی به تعویق افتاد. این در حالی است که قرار بود این آزمون ها در هفته پایانی تیر و هفته اول مردادماه برگزار شوند.

به گزارش ایسنا، پیش از این قرار بود آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی در روزهای ۲۷ تا ۳۰ تیرماه، آزمون زبان وزارت بهداشت در روز دوم مرداد و آزمون غربالگری المپیاد علمی دانشجویی نیز در روز سوم مرداد برگزار شوند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار