درخواست صدور مجوز استخدام 44 هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: سازمان اداری و استخدامی کشور با درخواست صدور مجوز 10 هزار نیروی انسانی جدید در قالب برگزاری آزمون استخدامی موافقت کرد.
به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، سیدکامل تقوی‌ نژاد معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: سازمان اداری و استخدامی کشور با درخواست صدور مجوز 10 هزار نیروی انسانی جدید در قالب برگزاری آزمون استخدامی موافقت کرد؛ اما سازمان برنامه و بودجه فعلاً با تامین اعتبار برای بکارگیری 3 هزار نیروی انسانی موافقت کرده است.
تقوی نژاد افزود: با توجه به شرایط موجود حوزه سلامت، مبارزه تمام وقت و خستگی ناپذیر مدافعان سلامت و در کنار آن مبتلا شدن تعداد زیادی از این عزیزان به ویروس کرونا، تسریع در تامین اعتبار و ابلاغ آن جهت رفع مشکلات موجود نیروی انسانی ضروری است.
وی، عنوان کرد: البته جذب 10 هزار نیروی اشاره شده بر اساس توافقنامه سه جانبه وزارت بهداشت، سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه کشور در سال 97 است و در سال جاری نیز درخواست جذب و بکارگیری تعداد 44 هزار نیروی جدید را به سازمان اداری و استخدامی کشور ارائه داده‌ایم.
تقوی نژاد یادآور شد: با راه اندازی بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی جدید، نیازمند تسریع در صدور مجوزها و برگزاری آزمون استخدامی برای رفع کمبودهای موجود هستیم که انتظار داریم چاره اندیشی لازم در این زمینه صورت گیرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار