روزهای کنکور کارشناسی ارشد مشخص شد/ آغاز رقابت از ۱۶ مرداد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

سازمان سنجش آموزش کشور به منظور مساعدت با داوطلبان و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ تعداد روزهای آزمون را از ۲ روز به ۳ روز افزایش داد.

به گزارش خبرنگار مهر، به منظور مساعدت و همراهی بیشتر با داوطلبان و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله ایجاد فرصت مناسب برای ضدعفونی کردن فضا، امکانات و تجهیزات از سوی حوزه‌های برگزاری آزمون و همچنین به منظور جلوگیری از تراکم جمعیتی داوطلبان در حوزه‌ها برای کاهش حداکثری انتشار ویروس کرونا، سازمان سنجش روزهای برگزاری آزمون را به سه روز افزایش داد.

در راستای تدابیر اتخاذ شده جهت ارتقا ایمنی حوزه‌ها و به تبع آن داوطلبان، روزهای برگزاری آزمون از ۲ روز به ۳ روز (از پنجشنبه ۱۶ مرداد تا شنبه ۱۸ مرداد ۹۹) افزایش یافت. آزمون رشته‌های امتحانی شناور (رشته‌های امتحانی دوم) از عصر روز پنجشنبه ۱۶ مرداد به صبح شنبه ۱۸ مرداد ۹۹ منتقل شد.

از داوطلبان تقاضا می‌شود با توجه به زمان اعلام شده و هم چنین سایر جزئیات و اطلاعاتی که در اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون که در تاریخ ۶ مرداد ۹۹ در سایت سازمان سنجش منتشر می شود در جلسه آزمون شرکت کنند.

به گزارش مهر، آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ بعد از دو بار تعویق در روزهای پنجشنبه ۱۶ مرداد تا شنبه ۱۸ مرداد ۹۹ در ۲۳۶ حوزه امتحانی و با رقابت ۶۹۴ هزار و ۴۱۷ داوطلب برگزار می شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار