الزام تکمیل فرم خوداظهاری ابتلا به کرونا برای داوطلبان دکتری

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۳۹۹ که مبتلا به بیماری کرونا شده اند باید جهت حضور در محل امتحان فرم خود اظهاری را تا فردا ۴ مردادماه تکمیل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرم خود اظهاری داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۳۹۹ جهت حضور در محل امتحان در سایت سازمان سنجش فعال شده است.

به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۳۹۹ که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری یا در منزل قرنطینه هستند) داوطلبانی که علائم بیماری آنها از تاریخ ۲۸ تیرماه به صورت قطعی تایید شده لازم است فرم خود اظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را بارگذاری کنند.

سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرده است. محل آزمون این افراد براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر داوطلبان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهرهای محل برگزاری آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

مهلت ثبت و ویرایش اطلاعات از امروز جمعه ۳ مرداد آغاز می‌شود و داوطلبان تا پایان روز شنبه ۴ مردادماه ماه ۹۹ می‌توانند نسبت به تکمیل این فرم اقدام کنند. پس از اتمام مهلت ثبت نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد.

داوطلبان به سه روش «شماره پرونده و کد ملی»، «شماره پرونده و کد پیگیری» و «شماره پرونده و شماره سریال» می‌توانند این فرم را تکمیل کنند.

آزمون دکتری تخصصی (نیمه متمرکز) سال ۱۳۹۹ پس از چند بار تغییر زمانی با حضور بیش از ۱۷۰ هزار داوطلب در روز پنجشنبه ۹ مردادماه ۹۹ برگزار می‌شود و داوطلبان آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۳۹۹ می‌توانند از روز دوشنبه ۶ مرداد ۹۹ کارت ورود به جلسه آزمون خود را با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org دریافت کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار