آغاز ثبت نام دانشجوی بدون کنکور در دانشگاه پیام نور

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت:ثبت نام و پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور براساس سوابق تحصیلی از یکشنبه ۵ مرداد آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور امیر حسین بهروز گفت: طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته های تحصیلی که پذیرش در آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) منحصرا به صورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ ۵ مردادماه سال جاری آغاز و در روز یکشنبه ۲ شهریورماه پایان می یابد.

وی با عنوان اینکه داوطلبانی که متقاضی تحصیل در رشته محل های بدون آزمون در دانشگاه پیام نور هستند، نیازی به شرکت در آزمون سراسری ۹۹ ندارند، افزود: نسخه جدید دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش دوره‌های مذکور از چهارشنبه ۱ مردادماه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار  گرفت.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: همه داوطلبان و متقاضیان می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در این دفترچه راهنما برای پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در روزهای فوق به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۱۰۰ کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام کنند.

وی یادآور شد: داوطلبان درنظر داشته باشند، طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، نسخه های قبلی دفترچه راهنمای ثبت‌نام که در تاریخ‌های ۹۸/۱۱/۰۸ و ۹۹/۰۱/۱۸ در درگاه این سازمان قرار گرفته است، غیر قابل استفاده بوده و از درجه اعتبار ساقط  است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار