دانشجویان محروم دانشگاه پیام نور بورسیه می‌شوند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس دانشگاه پیام نور اعلام کرد: امسال دانشجویان محروم دانشگاه پیام نور با کمک بنیاد حامیان این دانشگاه بورسیه تحصیلی می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا زمانی در حاشیه بازدید از حوزه آزمون کنکور سراسری در دانشگاه پیام نور اصفهان با عنوان اینکه بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور بورسیه تحصیلی دانشجویان کم بضاعت را آغاز کرده است گفت: امسال دانشجویان محروم دانشگاه پیام نور با کمک این بنیاد بورسیه تحصیلی می‌شوند.

وی در خصوص روند بورسیه دانشجویان افزود: دانشجویانی که قادر به پرداخت شهریه تحصیلی خود نیستند از طریق دانشگاه شناسایی و به بنیاد معرفی می‌شوند و با کمک و حمایت بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور، این دانشجویان به صورت ترمی و یا کل مدت تحصیل بورسیه می‌شوند.

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به ظرفیت بنیاد خیرین اظهار داشت: در حال حاضر خیرین تعهد بورسیه تحصیلی تعدادی از دانشجویان بی بضاعت را تقبل کرده‌اند اما روند کار به سرعت در حال گسترش است و به عدد قابل توجهی دست خواهیم یافت.

زمانی قرار گرفتن بورسیه تحصیلی دانشجویان در سبد تسهیلات دانشگاه پیام نور را بسیار ارزشمند دانست و گفت: در شرایطی که به دلیل بیماری کرونا، درآمد اقتصاد برخی خانوارها ممکن است با چالش روبرو باشد، کمک خیرین برای ادامه تحصیل دانشجویان می‌تواند راهگشا باشد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار