اعلام نیاز آزمون استخدامی آموزش و پرورش از طریق سازمان سنجش

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: مجوز آزمون استخدامی آموزش و پرورش صادر شده است و اعلام نیاز از طریق سازمان سنجش انجام خواهد شد.
علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگارخبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه ریزی برای برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش بیان کرد: مجوز برای جذب نیرو در آموزش و پرورش از سوی سازمان اداری و استخدامی صادر شده است.

او ادامه داد: سازمان سنجش هم در دفترچه‌های آزمون استخدامی و انتخاب رشته کنکور میزان پذیرش در دوره یکساله ماده ۲۸ و دوره چهارساله را لحاظ خواهد کرد که به زودی اعلام می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که با توجه به شرایط کرونا آزمون استخدامی برگزار خواهد شد یا خیر، اظهار کرد: با توجه به پروتکل‌های در نظر گرفته شده برای سایر آزمون‌ها، این آزمون هم برگزار خواهد شد و داوطلبان سعی کنند بیشتر بر کسب صلاحیت‌های لازم برای قبولی در این رقابت تمرکز داشته باشند.

پیش از این یارمحمد حسین بر مدیرکل امور اداری و استخدامی آموزش و پرورش گفته بود که ۲۷ هزار و ۳۰۰ نیروی جدید برای امسال در نظر گرفتیم همچنین نزدیک به ۵ هزار سهمیه هم از سال گذشته داشتیم که در مجموع بیش از ۳۲ هزار نفر در مناطق مختلف کشور و رشته‌های مختلف پذیرش خواهیم داشت علاوه بر آن میزان پذیرش دوره چهار ساله از طریق دانشگاه فرهنگیان هم ۲۰ هزار نفر خواهد بود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار