آزمون جذب مترجم رسمی کتبی قوه قضائیه سال ۱۴۰۱

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری
آزمون جذب مترجم رسمی کتبی قوه قضائیه سال ۱۴۰۱
۱ تیر ۱۴۰۱ – اطلاعیه‌ اصلاحات و تمدید مهلت ثبت نام آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضائیه سال ۱۴۰۱

پیرو انتشار اطلاعیه ثبت‌نام آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضائیه سال ۱۴۰۱ در تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ و با توجه به اعلام مدیریت نظارت بر وکلا، مشاوران، کارشناسان و مترجمان رسمی قوه قضاییه، مبنی بر اصلاحات جدول شماره (۱) مندرج در ذیل این اطلاعیه، به اطلاع می رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که در مهلت مقرر ( از تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ) برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند. لذا متقاضیان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت نام اقدام نمایند.

همچنین با توجه به اصلاحات اعلام شده مقررگردید امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد گردد. بنابراین متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده اند در صورت تمایل می توانند تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

برای دریافت فایل PDF جدول اصلاحی شماره یک اینجا را کلیک کنید


به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون جذب مترجمان رسمی قوه قضاییه در سال ۱۴۰۱ می رساند؛ آزمون به صورت کتبی و طبق مقررات »قانون راجع به ترجمه اظهارات و اسناد در محاکم و دفاتر رسمی مصوب سال ۱۳۱۶ با اصلاحات و الحاقات بعدی« و آیین نامه اجرایی مربوط به آن در روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۸ برگزار می گردد. ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به  از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ آغاز و در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ پایان می پذیرد.
متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام، نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

الف) شرایط متقاضیان:
۱ .داشتن حداقل ۲۵ سال در زمان ثبت نام؛
۲ .نداشتن پیشینه موثر کیفری؛
۳ .عدم اعتیاد به مواد مخدر؛
۴ .عدم اشتهار به فساد اخالقی و عقیدتی؛
۵ .عدم محکومیت به انفصال از خدمات دولتی؛
۶ .دارابودن مدرک پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت قانونی دائم برای آقایان.

ب)مدارک مورد نیازدرزمان ثبت نام اینترنتی:
۱-تکمیل تقاضانامه الکترونیکی.
۲-پرداخت هزینه ثبت نام به مبلغ ۵/۰۰۰/۰۰۰ (پنج میلون)ریال بصورت الکترونیکی از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش.
۳-فایل عکس اسکن شده: داوطلب میبایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال ازطریق برنامه ثبت نام اینترنتی آماده نماید.
۱-۳-عکس۴۳که در سال جاری گرفته شده باشد.( عکس تمام رخ)
۲-۳-عکس اسکن شده فقط باید با فرمتJPGباشد.
۳-۳-اندازه عکس اسکنشده باید حداکثر۴۰۰۳۰۰پیکسل و حداقل۳۰۰۲۰۰باشد.
۴-۳-تصویر داوطلب باید واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر ، منگنه و هرگونه لکه باشد.
۵-۳-حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از۷۰کیلو بایت بیشتر باشد.
۶-۳-حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
۷-۳-حتی الامکان عکس، رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تبصره۱:اسکن عکس از روی کارتهای شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و …)قابل قبول نمیباشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس مطابق توضیحات فوق اقدام نمایند.
تبصره۲:عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تبصره۳:درصورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبتنام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب میگردد.
تذکرمهم:با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمونًهای قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثرا برای داوطلبانی که ثبت نام آنان توسطدیگران انجام میشود رخ داده است. تاکید میگردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی،
حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباها ً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما الصاق نگردد. بدیهی است
که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.