آئین نامه هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی و مدرسین دانشگاه علمی کاربردی ابلاغ شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آئین نامه هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی و مدرسین دانشگاه علمی کاربردی ابلاغ شد

با ابلاغ آئین نامه وظایف و نحوه تشکیل هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی و مدرسین دانشگاه جامع علمی کاربردی و هیأت اجرایی معین جذب واحدهای استانی روند جذب و بکارگیری مدرسان علمی کاربردی تسریع شد.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، با ابلاغ آئین نامه وظایف و نحوه تشکیل هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی و مدرسین دانشگاه جامع علمی کاربردی و هیأت اجرایی معین جذب واحدهای استانی روند جذب و بکارگیری مدرسان علمی کاربردی تسریع شد.

آئین نامه پیشنهادی دانشگاه جامع علمی کاربردی تحت عنوان «آئین نامه وظایف، اختیارات و نحوه تشکیل هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی و مدرسین دانشگاه جامع علمی کاربردی و هیأت اجرایی معین جذب واحدهای استانی دانشگاه» که در هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی شورای انقلاب فرهنگی تصویب شده بود توسط هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه در تاریخ 97/6/6 ابلاغ شد.

آئین نامه ابلاغی که برای نخستین بار براساس شرایط و ویژگی‌های خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی تنظیم و به هیأت مرکزی جذب و هیأت عالی جذب پیشنهاد شده بود، پس از بررسی‌های انجام شده به تصویب رسید.

در آئین‌نامه ابلاغی وظایف و حدود و حیطه اختیارات هیأت های اجرایی معین جذب واحدهای استانی و هیات اجرایی جذب دانشگاه به صورت دقیق و شفاف تبیین و فرآیند جذب و بکارگیری متقاضیان تسهیل و بازه زمانی آن کاهش یافته و اختیاراتی به هیأت اجرایی دانشگاه با هدف تمرکز زدایی، چابک‌سازی و تسهیل و تسریع امور ذیربط داده شده است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار