آخرین خبر از برگزاری آزمون استخدامی متمرکز صنایع پتروشیمی ماهشهر

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

«جعفر ربیعی» در گفتگو با خبرنگار «انرژی نیوز» با رد شایعات منتفی شدن برگزاری آزمون متمرکز صنایع پتروشیمی در ماهشهر، گفت: قولی که شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به فارغ تحصیلان برای برگزاری آزمون استخدامی متمرکز داده به قوت خود باقی است.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اعلام اینکه شرکت‌های پتروشیمی تابعه هلدینگ خلیج فارس بعضا نیاز به تامین نیروی انسانی جدید دارند و با حفظ ساختار سازمانی شرکت‌ها، در دو منطقه عسلویه و ماهشهر تصمیم گرفتیم به صورت متمرکز تامین نیرو انجام شود.

وی با اعلام اینکه اولین آزمون استخدامی متمرکز صنعت پتروشیمی به منظور تامین نیروی شرکت‌های پتروشیمی مستقر در ماهشهر نیمه اول امسال برگزار خواهد شد، افزود: در حال حاضر اطلاعات و نیازها از شرکت‌های پتروشیمی جمع آوری شده و درحال دسته‌بندی آنها هستیم که در هیئت مدیره هلدینگ طرح و در نهایت در قالب آزمون عمومی و مصاحبه عمومی اجرایی خواهد شد.

این مقام مسئول درباره برگزاری آزمون استخدامی شرکت‌های پتروشیمی مستقر در عسلویه هم توضیح داد: هم اکنون درحال دریافت اطلاعات و نیازهای شرکت‌ها هستیم.

ربیعی با تاکید بر اینکه امیدواریم پس از پایان ماه مبارک رمضان فراخوان و مقدمات برگزاری آزمون استخدامی متمرکز صنایع پتروشیمی ماهشهر آغاز شود، بیان کرد: آزمون استخدامی متمرکز صنایع پتروشیمی در عسلویه هم نیمه دوم امسال برگزار خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار