آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره “جوانه”

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه تاکنون بیش از 20 اثر به دومین جشنواره استانی هنری دانشجویی “جوانه” ارسال شده است، گفت: علاقه‌مندان تا 30 بهمن‌ماه فرصت دارند که آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مهدی طرفی استفاده از ظرفیت هنر انقلاب اسلامی در جهت پیشبرد آرمان‌ها و گسترش فرهنگ اسلامی – ایرانی در میان دانشجویان و دانشگاهیان را از اهداف برگزاری جشنواره “جوانه” عنوان و اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره دانشجویی تا 30 بهمن‌ماه فرصت دارند که آثار خود را از طریق پست، رایانامه به نشانی bisimchi.scu@chmail.com یا کانال تلگرامی Javaneh_95@ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 20 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، گفت: موضوع جشنواره آزاد است، البته چهار موضوع پیشنهادی شامل سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی، مدافعان حرم و تمدن اسلامی و دانشگاه‌ها به دانشجویان معرفی شده است. آثار می‌تواند در قالب‌های فیلم کوتاه، مستند، عکس، پوستر، اینفوگرافیک، نقاشی، موشن‌گرافیک، خطاطی و کاریکاتور به دبیرخانه ارسال شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز همچنین از برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در روز نهم اسفندماه خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این جشنواره در مرحله اول شناسایی استعدادهای دانشجویان، سپس برگزاری دوره‌های ویژه برای این هنرمندان و ارائه آثار برتر در جشنواره‌های ملی است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار