آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری پزشکی اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری پزشکی اعلام شد

نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی پزشکی سال ۹۸ بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت قرار گرفت و داوطلبان مجاز تا روز یکشنبه ۳۰ تیر ماه می‌توانند نسبت به انتخاب رشته در این آزمون اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ در ۶۴ رشته علوم پایه پزشکی و بهداشت، ۲ رشته دندانپزشکی و ۱۳ رشته داروسازی در مناطق ده‌گانه آمایشی در شهرهای تهران (۲ حوزه امتحانی)، تبریز، اصفهان، شیراز، مشهد، اهواز، کرمان، زنجان، ساری و کرمانشاه در روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ خردادماه ۹۸ برگزار شد.

بیش از ۶ هزار داوطلب در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ شرکت کردند.

نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد و داوطلبان مجاز تا یکشنبه ۳۰ تیر ۹۸ فرصت دارند انتخاب رشته خود را به صورت اولویت به صورت اینترنتی درج کنند.

همچنین بر اساس اعلام وزارت بهداشت، اسامی داوطلبان واجد شرایط برای مصاحبه هفته سوم مرداد اعلام شده و مصاحبه هفته چهارم مرداد تا نیمه اول شهریور انجام خواهد شد و نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ در هفته آخر شهریور منتشر می‌شود.

به گزارش ایسنا، زمان آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) گروه علوم پزشکی سال ۹۸ به منظور کمک به متقاضیان شرکت در آزمون دکتری تخصصی ساکن در مناطق درگیر با سیل اخیر که قرار بود روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت برگزار شود، به ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه امسال موکول شد.

بر اساس برنامه جدید آزمون، آزمون کتبی تمامی رشته‌هایی که روز ۱۲ اردیبهشت ۹۸ برگزار می‌شد، به روز پنجشنبه ۳۰ خرداد ۹۸ و آزمون کتبی رشته‌هایی که روز ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شد نیز به روز جمعه ۳۱ خرداد ۹۸ منتقل شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار