آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام وام های دانشجویی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد: مهلت ثبت نام وام های دانشجویی تا ۱۵ اردیبهشت ۹۹ تمدید شده و دیگر این مهلت تمدید نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق رفاه دانشجویان، ناصرمطیعی با توجه به آغاز سال نو و شرایط حاد کشور در مواجهه با شیوع ویروس کرونا و مشکلات بهداشتی و اقتصادی – اجتماعی ناشی از آن و نظر به تعطیلی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، تدابیری را برای کمک به دانشجویان و حمایت از دانش آموختگان اتخاذ کرد.

وی افزود: محاسبه دریافت اجاره بها و اخذ آن از دانشجویان ساکن در خوابگاه به نسبت مدت حضور و سکونت در خوابگاه‌ها است و دانشجویان بابت ایام تعطیلی دانشگاه و خوابگاه ها صرفا به دلیل شیوع ویروس کرونا ملزم به پرداخت اجاره بها نخواهند بود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: همچنین سررسید تسهیلات دانشجویی دانش آموختگان از ابتدای اسفند ماه ۱۳۹۸ تا پایان اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ به مدت ۳ ماه تمدید می شود.

وی ادامه داد: به منظور رفاه حال دانشجویان مهلت ثبت نام وام های دانشجویی که قبلا تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۹ تمدید شده بود، مجددا تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۹ تمدید شده و مهلت  مذکور پس از این تاریخ، مجدد تمدید نخواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار