آزمون استخدامی آموزش‌یاران سوادآموزی به تعویق افتاد/ مهلت ثبت نام تمدید شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با بیان اینکه برگزاری آزمون استخدامی آموزش‌یاران و آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی به تعویق افتاد، گفت: مهلت ثبت‌نام در این آزمون تا پایان سال تمدید شد.

شاپور محمدزاده رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، اظهار کرد: برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی به استناد بند 2 قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی مورخ 13 شهریور 97 مجلس شورای اسلامی، ماده 5 آیین‌نامه اجرایی 30 شهریور 98 هیأت وزیران و بند 3.2 شیوه‌نامه وزارت آموزش و پرورش مورخ دوم آذر 98 که قرار بود در تاریخ 22 فروردین 98 برگزار شود، با توجه به شرایط کشور به تعویق افتاد و متعاقبا تاریخ جدید آزمون اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: برای رفاه حال شرکت‌کنندگان و متقاضیان مهلت ثبت‌نام که از تاریخ 10 تا 20 اسفند اعلام شده بود، تا پایان سال یعنی 28 اسفند 98 تمدید شد.

محمدزاده به منابع آزمون اشاره کرد و گفت: منابع آزمون شامل دروس عمومی، یعنی فناوری اطلاعات (مهارت‌های هفت‌گانه ICDL)، معارف اسلامی، ریاضیات و آمار مقدماتی، زبان و ادبیات فارسی،‌ اطلاعات عمومی، هوش و توانمندی‌های ذهنی و زبان انگلیسی است.

وی اضافه کرد: دروس تخصصی نیز شامل روانشناسی رشد، روش‌ها و فنون تدریس، سنجش و اندازه‌گیری، اصول و فلسفه تعلیم و تربیت و روانشناسی تربیتی است که برای سهولت در کار جهت خرید کتاب‌ها، پی‌دی‌اف دروس تخصصی ذکرشده‌ در سایت نهضت سوادآموزی بارگذاری شده و در اختیار آموزش‌دهندگان قرار دارد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار