آزمون استخدامی دانشکده علوم پزشکی بهبهان

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام بهبهان استخدام شهرستان

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

آزمون استخدامی دانشکده علوم پزشکی بهبهان

23 اسفند 1400 – دریافت کارت آزمون استخدام دانشکده علوم پزشکی بهبهان

به اطلاع می رساند لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دانشکده علوم پزشکی بهبهان فعال گردید.
داوطلبان به منظور نداشتن مشکل در روز برگزاری آزمون می بایست به تذکرات زیر توجه نمایند.
– پرینت کارت به صورت کامل که اطلاعات آن قابل رویت باشد به همرته مدارک شناسایی معتبر الزامی می باشد.
– درب حوزه ها ساعت 8:30 بسته خواهد شد. در صورت مراجعه بعد از زمان شروع آزمون از ورود افراد جلوگیری خواهد شد.
– در صورت مغایرت در عکس و اطلاعات روی کات با شماره همراه پشتیبانی آزمون مندرج بر روی کارت تماس گرفته شود.

جهت دریافت کارت آزمون کلیک نمایید


15 اسفند 1400 – اطلاعیه شماره 4  – اعلام زمان آزمون

به اطلاع می رساند زمان برگزاری آزمون جذب نیرو در مراکز تابعه دانشکده بهبهان روز پنجشنبه 26 اسفند 1400 می باشد.

داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه را طی روزهای دوشنبه 23 و سه شنبه 24 اسفند ماه سال جاری از طریق همین صفحه دریافت نمایند.


3 اسفند 1400 – اطلاعیه شماره 3 – اعلام منابع آزمون

به اطلاع می رساند منابع سوالات آزمون تخصصی در رشته شغلهای دارای سوال تخصصی طبق دروس زیر و بر حسب مقطع  تحصیلی ذکر شده در شرایط احراز هر شغل می باشد.

رشته شغل تکنسین تاسیسات

سوالات بر اساس دروس

– ریاضی

– دانش فنی پایه

– نصب و راه اندازی سیستم های انتقال آب گرم

– نصب و راه اندازی و نگهداری پکیج گرمایشی

– نصب و راه اندازی سیستم های تولید آب گرم بهداشتی

– نصب و راه اندازی دستگاه های موتور خانه تاسیسات گرمایی

رشته شغل کاردان تاسیسات

سوالات بر اساس دروس

– ریاضی

– دانش فنی تخصصی

– نصب و راه اندازی پخش کننده های گرمایشی و تابشی

– نگهداری و تعمیر تاسیسات سرمایشی و گرمایشی

رشته شغل مکانیسین

سوالات بر اساس دروس

– دانش فنی

– سرویس و نگهداری خودروهای سواری

– تعمیرات مکانیکی

– تعمیرات سیستم سوخت و جرقه

– تعمیرات سیستم های برقی خودرو

رشته شغل کمک پرستار

– سوالات بر اساس کتاب دو جلدی آموزش کمک پرستاری (چاپ شده در جهاد دانشگاهی)


18 بهمن 1400 – اطلاعیه شماره 2 – ایجاد تغییرات دردفترچه آزمون

بنا به هماهنگی و مکاتبات صورت گرفته با دانشکده علوم پزشکی بهبهان تغییرات زیر در دفترچه آزمون ایجاد گردید:

1- محل خدمت بیمارستان آغاجاری در رشته شغلهای نگهبان و کاردان تاسیسات اضافه شد.

2-  تغییر در ماده 5 مربوط به شرایط معافیت سنی قسمت:  پ)  مدت زمان خدمت سربازی انجام شده آقایان (مندرج در کارت پایان خدمت) به حداکثر سن مجاز داوطلب اضافه می شود. ( حداکثر 24 ماه)

 

جدول رشته شغلی ویرایش شده به شکل زیر می باشد.

 

 

توجه: داوطلبانی که ثبت نام کرده اند و به دلیل تغییرات انجام شده مایل به تغییر رشته محل خود می باشند، می توانند طی روزهای 27 و 28 بهمن ماه ثبت نام خود را ویرایش نمایند.


موسسه کارآفرینان آوا سلامت در نظر دارد نسبت به «برگزاری آزمون علمی و مصاحبه تخصصی و مراحل گزینشی» جهت تأمین تعداد  75  نفر نیروی شرکتی طبق جدول رشته شغل ذیل، در واحدهای تابعه دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بهبهان پس از سیر مراحل پبش بینی شده، به عنوان «مجری» اقدام نماید.

*مهلت ثبت نام از تاریخ  1400/11/18  لغایت  1400/11/28  می باشد

جدول عناوین شغلی مورد نیاز:

 

شرایط عمومی:

1-2 -داشتن تابعیت نظام جمهوری اسالمی ایران.
2-2 -اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی.
3-2 -التزام به قانون اساسی جمهوری اسالمی ایران.
4-2 -داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائمی حداکثر تا آخرین روز ثبت نام برای آقایان
تبصره: برای رشته های شغلی نگهبان کارت معافیت پزشکی پذیرفته نمی باشد.
5-2 -داشتن سالمت جسمانی و روانی و توانایی برای شغلی که به خدمت گرفته میشوند.
6-2 -نداشتن اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روانگردان )ا رائه تعهد نامه رسمی مبنی بر عدم استعمال دخانیات(
7-2 -نداشتن سابقه محکومیت جزایی.
8-2 -نداشتن انفصال از خدمت و یا عدم اخراج توسط دستگاهها و موسسات و شرکت های دولتی و نهادهای انقالب اسالمی.
9-2 -داوطلبان نباید از جمله افرادی باشند که به موجب آراء مراجع قضائی و ذیصالح، از خدمات دولتی منع شده باشند.
10-2 -داوطلبان نباید از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی دستگاهها، موسسات و شرکت های دولتی و بازخرید خدمت و یا بازنشسته آنها باشند.

شرایط اختصاصی:

3-1 -داشتن حداقل 20 سال سن و حداکثر 35 سال شمسی تمام تا اولین روز ثبت نام.
3-2 -دارا بودن مدرک تحصیلی اعالم شده طبق شرایط احراز تا اولین روز ثبت نام.
3-3 -مدارک مربو رشته شغل کمک پرستاری می بایست مورد تایید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی باشد.
3-4-شرایط اختصاصی نگهبان:
داشتن سالمت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که به خدمت گرفته میشوند. )طبق نظر و تایید گروه طب کار دانش کده( مخصوص افراد حائز شرایط بعد از انجام مصاحبه.
– داشتن حداقل قد 175 سانتی متر.
– شاخص توده بدنی)BMI )برای رشته شغلی نگهبان حداقل 5/18 و حداکثر 27 می باشد.
تذکر: اندازه گیری قد و BMI پس از اعالم نتایج نهائی آزمون کتبی و بررسی مدارک از داوطلبان پذیرفته شده در مرحله اول انجام خواهد گرفت و در صورتی که داوطلب این شرایط را احراز ننماید، از انجام تست آمادگی و سایر مراحل استخدام از جمله مصاحبه حذف خواهد شد و حق اعتراض نخواهد داشت.
– کارت معافیت پزشکی از خدمت سربازی برای رشته نگهبانی مورد تایید نمی باشد.

مهلت ثبت نام :

6-1 -متقاضیان واجد شرایط ملزم هستند از تاریخ 18/11/1400 لغایت 28/11/1400 نسبت به ثبت نام الکترونیکی به آدرس سایت موسسه غیر تجاری کارآفرینان آواسلامت اقدام نمایند.
6-2 -ثبت نام منو به تکمیل کلیه مراحل و دریافت شماره پرونده و کد پیگیری از سیستم می باشد و پس از تایید نهایی فرم اینترنتی توسط داوطلب ، اطالعات آن به هیچ عنوان قابل تغییر نمی باشد.
6-3 -به ثبت نام ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی شود.
6-4 -داوطلب با تکمیل ثبت نام و شرکت در آزمون صراحتا و به صورت کتبی و با علم کامل اقرار، به آگاهی از مفاد آگهی ثبت نام نموده است و حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
6-5 -بعد از پایان ثبت نام و تایید نهایی، امکان ویرایش اطالعات وجود ندارد. لذا افراد در تکمیل فرم های مربوطه دقت الزم را به عمل آورند.

توجه1: ثبت نام آزمون صرفاً بصورت الکترونیکی و منحصراً از طریق سامانه موسسه کارآفرینان آوا سلامت به آدرس:  http://avasalamat.org  انجام می‌شود.

توجه2: هرگونه اطلاع رسانی در خصوص مراحل فراخوان از طریق پایگاه اطلاع رسانی آوا سلامت به نشانیwww.avasalamat.org سامانه پیامکی50004342 و درگاه های فضای مجازی به کارآفرینان آواسلامت انجام خواهد شد.

داوطلب می بایست کلیه مراحل آزمون را از طریق مسیرهای اعلام شده پیگیری نماید. مسئولیت عدم اطلاع از مراحل اعلام شده بر عهده داوطلب می باشد.

 توجه 3: داوطلب گرامی اگر برای ثبت نام به کافی نت مراجعه می کنید برای پیشگیری از مشکلاتی که در ثبت نام برخی داوطلبان در آزمون های قبل روی داده است، موارد زیر را رعایت نمایید:

1-  قبل از تایید نهایی، اطلاعات و به خصوص عکس خود را کنترل کنید و این کار را به فرد دیگری واگذار نکنید.

2-  تهیه یک برگ پرینت از فرم نهایی ثبت نام با کد پیگیری برای کنترل و نگهداری در پرونده شخصی داوطلب الزامی است.

3- وجه ثبت نام را با در نظر گرفتن موارد امنیتی ( ورود پسورد توسط خود فرد، تعویض رمز دوم و ….)  با کارت بانکی خود پرداخت نمایید. لازمه اینکار فعال سازی رمز دوم  برای کارت بانکی می باشد. مواردی وجود داشته است  که در آن عملیات واریز توسط کاربر کافی نت انجام شده و حتی رسید برداشت نیز صادر گشته ولی به دلیل مختل شدن شبکه بانکی تراکنشی صورت نگرفته و وجه بعد از 72 ساعت به کارت فرد برگشت داده شده و متقاضی  نسبت به عدم واریز مطلع نگردیده است. (که در اینصورت فرآیند ثبت نام تکمیل نگشته و فرد متقاضی مجوز حضور در آزمون را نخواهد داشت. ) 


 جهت اطلاع از شرایط  عمومی و اختصاصی آزمون قبل از ثبت نام حتما دفترچه راهنمای فراخوان را با دقت مطالعه فرمایید.

نکته مهم:

* کلیه اظهارات متقاضی در فرم ثبت نام اینترنتی حمل بر صحت میشود و مدارک لازم پس از اعلام نتیجه آزمون کتبی از برگزیدگان برای مرحله دوم آزمون دریافت خواهد شد. ثبت نام در آزمون و شرکت در آن، حتی کسب بالاترین نمره در بین شرکت کنندگان زمانی موثر خواهد بود که متقاضی واجد کلیه شرایط اعلام شده در آگهی باشد. در غیر اینصورت ثبت نام و امتحان متقاضی در هر مرحله که باشد کأن لم یکن تلقی شده و بدون اینکه حقی برای او ایجاد شود، پرونده وی مختومه میگردد و هیچ وجهی از وجوه دریافتیبه وی مسترد نخواهد شد.

* جهت جلوگیری از بروز هرگونه اشکال در فرآیند ثبت نام صرفا از مرورگر Mozilla Fire Fox استفاده گردد.

 

جهت مشاهده دفترچه آزمون اینجا کلیک نمایید
جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام بهبهان استخدام شهرستان

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.