توزیع کارت آزمون ارشد علوم پزشکی آغاز شد/برگزاری آزمون از 14 تیر

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آزمون دستیاری دنداپزشکی ۱۴ تیر برگزار می شود

سی و دومین آزمون دستیاری دندانپزشکی بعدازظهر پنجشنبه ۱۴ تیرماه ۹۷ برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سی و دومین آزمون دستیاری دندانپزشکی ساعت ۱۴:۳۰ (دو نیم بعدازظهر) بعدازظهر پنجشنبه ۱۴ تیرماه ۹۷ به طور همزمان در دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در شهر تهران، اصفهان، بابل، تبریز، شیراز، زنجان، کرمان، مشهد، یزد و همدان برگزار می شود.

کارت ورود به جلسه آزمون از عصر امروز دوشنبه ١١ تیر ۹۷ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir در اختیار داوطلبان قرار می گیرد و هر داوطلب موظف به پرینت کارت خود از روی سایت است.

در سی و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی سال ١٣٩٧ تعداد ۲ هزار و ۲۲۸ داوطلب ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱ هزار و ۳۶۳ داوطلب زن و ۸۶۵ داوطلب مرد هستند.

میزان بودجه بندی سئوالات آزمون دستیاری دندانپزشکی، ضرایب دروس و نیز تراز نمرات آزمون سال ۹۷ بر اساس مصوبات سی و پنجمین نشست شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی است.

در مجموع ۲۵۰ سوال طرح شده است که ۳۰ سئوال از درس پروتزهای دندانی، ۲۰ سئوال از هر یک از دروس آسیب شناسی دهان و فک و صورت، ارتودانتیکس، اندودانتیکس، پریودانتیکس، بیماری های دهان و فک و صورت، جراحی دهان و فک و صورت، دندانپزشکی ترمیمی، دندانپزشکی کودکان، رادیولوژی دهان و فک و صورت و زبان انگلیسی و ۱۰ سوال از دروس دندانپزشکی جامعه نگر و مواد دندانی است.

ضریب دروس در هر رشته انتخابی نیز در اطلاعیه ثبت نام اعلام شده است. در استخراج نتایج از روش تراز نمرات استفاده خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار