آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور ۵ خرداد برگزار می شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

سی و پنجمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور روز چهارشنبه ۵ خردادماه ۱۴۰۰ به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سی و پنجمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور روز چهارشنبه ۵ خردادماه ۱۴۰۰ به صورت الکترونیکی در مراکز استان‌های همدان، یزد، کرمان، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، مازندران، خوزستان، تهران، سیستان و بلوچستان، ایلام، کرمانشاه و بوشهر برگزار می‌شود.

متقاضیان جامانده برای شرکت در سی و پنجمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور می‌توانند روز ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری به صورت الکترونیکی و از طریق پرتال دانشگاه پیام نور – مرکز سنجش و آزمون https://azmoon.pnu.ac.ir/Portal/Home جهت ثبت نام اقدام کنند.

همچنین کارت آزمون نیز ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری توزیع می‌شود. تاریخ اعلام شده ثبت نام جدید، صرفاً برای متقاضیان جدید بوده و داوطلبان آزمون لغو شده در تاریخ ۲۲ فروردین نیاز به ثبت نام مجدد ندارند.

هزینه ثبت نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام و از طریق سایت پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می‌توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار