آغاز آزمون‌های متمرکز پایان نیمسال اول ۹۹-۹۸ دانشگاه علمی کاربردی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز برگزاری آزمون هماهنگ و متمرکز پایان نیم سال اول ۹۹-۹۸ این دانشگاه در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محسن محمدزاده از آغاز برگزاری آزمون هماهنگ و متمرکز پایان نیم سال اول ۹۹-۹۸ این دانشگاه در سراسر کشور برای ۲۰ عنوان درس با تعداد ۱۸۲۳۱۷ نفر درس و ۵۹۷ مرکز آموزشی در ۴۶۶ رشته تحصیلی خبر داد.

وی گفت: روند برگزاری آزمون‌های متمرکز پایان ترم دوره‌های علمی کاربردی در نوبت اول سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ با ۲۰ عنوان درسی در دو مقطع کاردانی (۱۲ درس) و کارشناسی (۸ درس) از روز یکشنبه مورخ ۶ بهمن ماه ساعت ۱۳ مطابق برنامه زمانی اعلام شده و شیوه نامه برگزاری آزمون در مراکز آموزشی سراسر استانها آغاز و تا تاریخ ۱۴ بهمن ماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: به منظور تسریع و تسهیل در فرآیند برگزاری آزمون‌های متمرکز تمامی امور مربوط از قبیل ارسال و دریافت سوال، مستندات آزمون شامل شماره صندلی، پاسخنامه، برگه‌های حضور و غیاب و صورتجلسات، اعلام نتایج و… از طریق “سامانه آزمون متمرکز” دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام شده است.

محمدزاده ادامه داد: به منظور افزایش ضریب امنیتی در ارسال و دریافت سوالات، دو لایه رمز در سطح روسای مراکز و مسئولین حراست مراکز آموزشی در سامانه دانشگاه پیش بینی شده است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار