آغاز امتحانات دانشگاه پیام نور خوزستان از اول خرداد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس دانشگاه پیام نور استان خوزستان از تغییر تاریخ امتحانات الکترونیکی پایان ترم نیمسال ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ این دانشگاه خبر داد و گفت: تصمیم در تغییر زمان برگزاری آزمون‌ها به دلیل وضعیت شیوع کرونا و به منظور کاهش مصرف برق است.

دکتر علیرضا اقبالی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: با توجه به ادامه شرایط ناشی از بیماری کووید ۱۹ و لزوم اتخاذ تمهیدات لازم با توجه به برگزاری آمار بالای آزمون‌های الکترونیکی دانشگاه پیام‌نور در سراسر کشور و همچنین به منظور ارتقای کیفیت اجرایی برگزاری ارزشیابی دروس نظری در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹، امتحانات در ترم جاری، نسبت به تاریخ قبلی در تقویم آموزشی، زودتر برگزار می‌شوند.

وی افزود: به منظور سهولت در برگزاری آزمون‌ها، مراکز و واحدهای استان خوزستان  مجاز خواهند بود که آزمون‌های پایان ترم را در بسترهای متعدد مورد تایید با هماهنگی اساتید برگزار کنند. اساتید نیز می‌توانند جهت کاهش بار ترافیکی در صورت هماهنگی و اطلاع‌رسانی کامل با دانشجویان، آزمون‌ها را در زمان هماهنگ شده دیگر، پیش از تاریخ آزمون برگزار کنند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور خوزستان با بیان این‌که آزمون‌ها صرفا باید از منابع درسی مصوب اعلام شده دانشگاه باشد، تصریح کرد: استفاده از سایر شیوه‌های ارزشیابی برای دروس با تعداد دانشجوی کمتر از پنج نفر با تشخیص مدرس ذیربط و تایید رئیس استان مجاز است. شرایط آزمون دانشجویان دانشگاه پیام‌نور در نیمسال جاری نیز مانند ترم‌های گذشته در نهایت دقت، سلامت، نظم و آرامش برگزار خواهد شد و در این خصوص نیز تمهیداتی در قالب دستورالعمل به مراکز و واحدها در حال ارسال است. تصمیم در تغییر زمان برگزاری آزمون‌ها به دلیل وضعیت شیوع کرونا و به منظور کاهش مصرف برق است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار