آغاز ثبت‌نام رشته‌های کاردانی و کارشناسی پیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آغاز ثبت‌نام رشته‌های کاردانی و کارشناسی پیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اهواز گفت: ثبت‌نام رشته‌های کاردانی و کارشناسی پیوسته بدون آزمون دانشگاه از 11 مردادماه آغاز شده است و داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام در رشته مورد نظر خود به سایت www.azmoon.org مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا دکتر شهرام لک اظهار کرد: ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی از چهارشنبه (11 مردادماه) آغاز شده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این رشته‌ها به سایت www.azmoon.org مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون حدود 9 هزار دانشجوی کاردانی و کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی اهواز مشغول به تحصیل هستند، افزود: امسال دانشگاه آزاد اسلامی اهواز در هشت رشته کاردانی و 18 رشته کارشناسی، دانشجو می‌پذیرد. در واقع پذیرش دانشجو در تمام رشته‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه به‌جز رشته‌های پرستاری و مامایی، بدون آزمون است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اهواز ادامه داد: با توجه به اینکه تعدادی از رشته‌های کارشناسی دانشگاه در لیست اعلام شده از سوی سازمان مرکزی حذف شده است، به دنبال علت این مسأله هستیم و امکان افزوده شدن رشته‌های مقطع کارشناسی دانشگاه وجود دارد.

لک خاطرنشان‌کرد: ظرفیت تعیین‌شده برای رشته‌های پرطرفداری مانند وکالت و روانشناسی ممکن است پر شود و علاقه‌مندان به تحصیل در این رشته‌ها باید به سرعت ثبت‌نام کنند. پذیرفته‌شدگان می‌توانند مهرماه امسال تحصیلات خود را در دانشگاه آغاز کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار