آغاز ثبت‌نام نقل و انتقال و میهمانی در دانشگاه آزاد از ۱۵ تیر

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از ثبت‌نام نقل و انتقال و میهمانی نیمسال اول سال تحصیلی این دانشگاه از ۱۵ تیرماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: ثبت‌نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان این دانشگاه برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱ـ ۱۴۰۰ از ۱۵ تیرماه آغاز و تا ۱۵ مردادماه ادامه دارد.

وی تأکید کرد: با برنامه ریزی‌های صورت‌ گرفته، تدابیری اندیشیده شده تا نتیجه درخواست‌های نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان قبل از آغاز ترم اعلام شود.

جهان بین با بیان اینکه متقاضیان باید برای ثبت نام به سامانه منادا به نشانی www.monada.iau.ir مراجعه کرده و ثبت نام خود را کامل کنند، گفت: تمامی مراحل فرآیند رسیدگی به درخواست های نقل و انتقال و میهمانی از طریق سامانه منادا قابل پیگیری است و متقاضیان از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی خودداری کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اظهار داشت:‌ به منظور فراهم آمدن حداکثر تسهیلات برای دانشجویان، روند انجام امور در سامانه منادا به نحوی طراحی شده که نیازی به تردد دانشجو بین واحدهای دانشگاهی مبداء و مقصد جهت پیگیری درخواست نباشد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار