آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته شدگان آزمون سراسری مقطع کارشناسی ارشد از یکشنبه ۲۴ شهریورماه آغاز شده و تا ۲۷ شهریورماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته شدگان آزمون سراسری مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از یکشنبه ۲۴ شهریورماه آغاز شده  و تا ۲۷ شهریورماه ادامه خواهد داشت. ثبت نام تمام پذیرفته شدگان این دوره برای نیمسال اول ۹۸-۹۹ بصورت غیرحضوری انجام می شود و پذیرفته شدگان لازم است با مراجعه به سامانه به آدرس:  https://reg.pnu.ac.ir  از نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در زمان اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری  و گذر واژه (در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام  اعلام می شود) وارد سامانه جامع خدمات آموزشی گلستان شوند.

پذیرفته شدگان لازم است اسکن، تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)، عکس با زمینه روشن (جهت مراجعه حضوری ۴ قطعه)، مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)، وتصویر مدرک کارشناسی (برای مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است مدرک کاردانی نیز درج شود) را در قالب JPG یا JPEG و با حجم هرعکس حداکثر ۲۵۰ کیلو بایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیر حضوری بارگذاری کنند.

پذیرفته شده پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده در زمان تعیین شده به محل قبولی مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام کند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار