آغاز مرحله دوم کارگاه آموزشی کارآفرینی ومبانی کسب وکار در خوزستان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آغاز مرحله دوم کارگاه آموزشی کارآفرینی ومبانی کسب وکار در خوزستان

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان از آغاز مرحله دوم کارگاه آموزشی کارآفرینی و مبانی کسب و کار در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی پهلوان عصر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز مرحله دوم کارگاه آموزشی کارآفرینی و مبانی کسب و کار در استان خبر داد و گفت: کارگاه آموزشی کارآفرینی و مبانی کسب و کار (بومینو) پیشرفته در هتل تختی اهواز برگزار می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: 50 نفر از جوانان هلال احمر استان های خوزستان و ایلام به میزبانی خوزستان در حال اجراست.

پهلوان با اشاره به اینکه برنامه از یکشنبه پنجم اسفندماه به مدت سه روز برگزار می شود، ادامه داد: خودباوری و شناسایی توانمندی‌ها وعلایق، مفاهیم مقدماتی کارآفرینی، هدف گذاری، مسئولیت پذیری، شناخت محیط، نیازها، شناخت فرصت‌ها، ایده پردازی، عملیاتی کردن ایده، شناخت بازار، بازاریابی و تبلیغات، تیم سازی، فعالیت‌های تیمی و کارگروهی از جمله آموزش های ارائه شده در این دوره است.

وی در خصوص مدرسان و هدیتگران نیز گفت: تیم راهبر کاشف متشکل از تعدادی از استادان و کارآفرینان موفق کشور که دارای تجربه تأسیس، هدایت، راهبری و مدیریت کسب و کارهای متنوع در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و آموزشی در کشور هستند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان آشنایی با فرایندهای راه اندازی کسب و کار، اعتبارسنجی مسأله، طراحی مدل کسب و کار، شناخت اکوسیستم استارتاپی، تأسیس و تدوین برنامه کسب و کار، روش های تأمین اعتبار کسب و کار و توجیه سرمایه گذار را از جمله مطالب ارائه شده در دوره دانست.

پهلوان از تیم بندی، ارائه طرح های کسب و کار، داوری این ایده ها و انتخاب ایده های برتر به عنوان برنامه های دیگر کارگاه نام برد.

وی خبر داد: پس از اتمام این دوره، کارگاه تربیت مربی کسب و کار و کارآفرینی با حضور برگزیدگان مرحله دوم بومینو برگزار خواهد شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان در پایان گفت: مرحله نخست کارگاه آموزش کارآفرینی بومینو از 12 بهمن سال جاری به مدت سه روز و با حضور 80 نفر از جوانان عضو جمعیت هلال احمر خوزستان در شهرستان آبادان برگزار شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار