آغاز مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد ناپیوسته پیام نور از امروز

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آغاز مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد ناپیوسته پیام نور از امروز

مهلت انتخاب رشته داوطلبان از امروز چهارشنبه ۱۹ تیر آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۳ تیر ۹۸ ادامه دارد و تمام داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در دانشگاه پیام نور می‌توانند در مهلت تعیین شده از سوی سازمان سنجش نسبت به انتخاب رشته محل‌های این دانشگاه اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: مهلت انتخاب رشته داوطلبان از روز چهارشنبه ۱۹ تیر تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۳ تیر ۹۸ است و تمام داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در دانشگاه پیام نور می‌توانند در مهلت تعیین شده از سوی سازمان سنجش نسبت به انتخاب رشته محل‌های این دانشگاه اقدام کنند.

امیرحسین بهروز با عنوان اینکه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ از امروز می‌توانند ۱۰۰ کدرشته محل را انتخاب کنند، افزود: دانشگاه پیام نور پذیرای تمام داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در این دانشگاه در گروه‌های آزمایشی؛ علوم انسانی، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی و هنر است.

وی این دانشگاه را به دلیل دارا بودن شیوه‌های خاص آموزشی و کیفیت مطلوب، منحصر به فرد دانست و گفت: شیوه آموزش نیمه حضوری و الکترونیکی دانشگاه پیام نور با بهره گیری از سیستم‌های نوین آموزشی بر پایه فناوری اطلاعات بهترین فرصت تحصیل را برای شاغلین فراهم می‌آورد.

بهروز، ضمن اشاره به مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه این دانشگاه با تکیه بر سیستم آموزشی ترکیبی شرایط ویژه‌ای را برای ادامه تحصیل متقاضیان آموزش عالی فراهم کرده است، اظهار داشت: تغییر محل آزمون مطابق نظر دانشجو، آزمون‌های متمرکز و سراسری، برگزاری آزمون‌های آنلاین از دیگر مزایای دانشگاه پیام نور است که این دانشگاه را از سایر دانشگاه‌ها متمایز می‌کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، کارنامه داوطلبان آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www. sanjesh. org قابل مشاهده است. آن دسته از داوطلبانی که بر اساس مفاد کارنامه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در این آزمون شده اند، باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) و همچنین تکمیل فرم انتخاب رشته‌های اینترنتی خود در موعد مقرر اقدام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار