آغاز مهلت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی از فردا

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مهلت مجدد ثبت نام متقاضیان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی سال ۱۴۰۰ از فردا آغاز می شود.

به گزارش ایسنا، این مهلت مجدد برای ثبت نام و ویرایش مجدد اطلاعات متقاضیان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ از فردا ۲۳ فروردین ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت آغاز می شود و تا ۲۵ فروردین ادامه دارد.

داوطلبان می توانند نسبت به ثبت نام، ویرایش اطلاعات ثبت نامی و یا تکمیل مدارک در زمان یاد شده اقدام کنند.همچنین داوطلبانی که در موعد مقرر موفق به ثبت نام نشده اند یا ھزینه ثبت نام را پرداخت نموده ولی به دلیل اتمام مھلت ثبت نام نتوانسته اند ثبت نام کنند، می توانند در مهلت تعیین شده برای تکمیل فرایند ثبت نام خود اقدام کنند.

پس از پرداخت ھزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، داوطلب باید با وارد نمودن کد ملی خود از طریق انتخاب گزینه ثبت نام جدید و پرداخت ھزینه اقدام به ثبت نام کند.

منابع، جدول رشته ها، دروس امتحانی و ضرایب آزمون متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ در رشته های علوم پزشکی بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار دارد.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، هفته آخر بهمن ماه ۱۳۹۹ از طریق سامانه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی https://www.sanjeshp.ir در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، زمان برگزاری آزمون روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ می‌باشد.

مقطع کارشناسی تکنولوژی آموزشی به رشته ھای مجاز برای شرکت در آزمون رشته یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی اضافه شده و مقطع کارشناسی رشته زیست جانوری به رشته ھای مجاز برای شرکت در آزمون رشته علوم تغذیه اضافه می شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار