آغاز نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی از دیماه

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر گروه علوم پزشکی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۹ از طریق سامانه نقل و انتقال شاهد و ایثارگر انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی متقاضی انتقال در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۹ از طریق سامانه نقل و انتقال شاهد و ایثارگر به نشانی https://shahedtransmission.behdasht.gov.ir انجام خواهد شد.

دانشجویان شاهد و ایثارگر جدید الورود باید پس از دریافت شماره دانشجویی نسبت به ثبت درخواست انتقال خود در روزهای ۵ تا ۱۱ دی ماه ۹۸ در سامانه اقدام کنند.

دانشگاه نسبت به ثبت نام اولیه دانشجویان و صدور شماره دانشجویی حداکثر تا تاریخ ۳۰ آذر ۹۸ اقدام می کند و نسخه پشتیبان سیستم آموزش را به واحد آمار و فناوری اطلاعات معاونت آموزشی وزارت بهداشت ارائه کند.

درخواست انتقال دانشجویان جدید الورود در صورت ارسال نسخه پشتیبانی دانشگاه در اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل نیز می توانند در روزهای ۱۸ تا ۲۳ دی ماه ۹۸ نسبت به ثبت درخواست انتقال خود اقدام کنند.

بررسی وضعیت آموزشی و تحصیلی متقاضیان ثبت نام شده و اظهار نظر دانشگاه مبدا در  سامانه انتقال از تاریخ ۲۸ دی ماه تا اول بهمن ماه ۹۸ صورت می گیرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار