آغاز کلاس‌های رایگان کنکور ۹۷ در بهبهان

دسته ها: اخبار استان اخبار

آغاز کلاس‌های رایگان کنکور ۹۷ در بهبهان

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از آغاز کلاس‌های رایگان کنکور ۹۷ ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم خبر داد.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به همت و یاری خداوند متعال امسال نیز توانستیم کلاسهای کنکور رایگان را برای دانش آموزان شهرستان برنامه ریزی و اجرا کنیم.

وی بیان داشت: با برگزاری جلسات متعدد با کارشناسان اداری و دریافت نظرات و پیشنهادات مدیران، دبیران و دانش آموزان، کلیه نقاط ضعف و قوت بصورت دقیق کارشناسی شد و برنامه ریزی مدونی برای برگزاری کلاس های کنکور 97 صورت پذیرفت.

عبدی پور عنوان کرد: کلاس های کنکور سال تحصیلی 97 برای دانش آموزان پایه دوازدهم مدارس شهر و روستای بهبهان از پنج شنبه 15 آذرماه برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: بی شک یکی از پشتوانه های برگزاری کلاس های رایگان کنکور، همکاری و مساعدت دبیران متعهد، نیک اندیش و توانمند شهرستان است.

وی افزود: امیدواریم با برگزاری کلاس های رایگان کنکور در سال تحصیلی 97، بتوانیم بیشتر از سال گذشته شاهد موفقیت و درخشش دانش آموزان مستعد و پرتلاش شهرستان در آزمون کنکور سراسری باشیم.

گفتنی است؛ کلاس های رایگان کنکور 97 مدیریت آموزش و پرورش بهبهان در مدارس دخترانه فرزانگان مهندس دادپور و پسرانه استعداهای درخشان شهید ناصری روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در تایم عصر برگزار می شود.

اخبار استان اخبار