آمادگی اجرای برنامه مشترک مشاغل سبز در ایران

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آمادگی اجرای برنامه مشترک مشاغل سبز در ایران

رئیس بخش توسعه مشاغل سبز سازمان بین المللی کار گفت: سازمان بین المللی کار(ILO) مایل به اجرای برنامه مشترک مشاغل سبز با ایران است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،«مصطفی کمال گویه» امروز در دوره آموزش بین المللی آکادمی مشاغل سبز که در مجموعه فرهنگی ، ورزشی تلاش برگزار شد، گفت: مشاغل پیوسته با محیط زیست و پایداری زیست محیطی در ارتباط هستند و ما در سازمان بین المللی کار با کشورها همکاری می کنیم تا متوجه شویم چگونه کشورها می‌توانند با ایجاد مشاغل سبز، پایدار و شایسته تغییرات اقلیمی را کاهش دهند.

وی به تاکید سازمان بین المللی کار بر توانمند سازی فضاهای کسب و کار سبز و سیاست‌گذاری‌های حمایتی در این بخش اشاره کرد و افزود:وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران برای برگزاری این آکادمی آموزشی تلاش زیادی انجام داد و با توجه به مخاطرات ایجاد شده در کشورهای جهان ایران نیز به دنبال بهره برداری از این مخاطرات به عنوان یک فرصت در راستای مشاغل سبز است.

رئیس بخش توسعه مشاغل سبز سازمان بین المللی کار در ارائه‌ای علمی ایجاد اشتغال سبز با تمرکز بر اهداف توسعه پایدار را تشریح کرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار