آمادگی مراکز علمی کاربردی برای برگزاری کلاس های ترکیبی از ۱۵ آبان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به حضوری شدن آموزش از ۱۵ آبان از مراکز آموزشی خواست، برای برگزاری کلاس‌ها به خصوص کلاس‌های ترکیبی برنامه ریزی و آمادگی لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، نشست هم اندیشی و ارتقا کیفیت آموزشی منطقه ۷ دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد، مختار جلالی جواران در این نشست به تشریح مطالبی در خصوص اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در حوزه آموزشی این دانشگاه پرداخت.

وی مهارت‌افزایی را از اهداف مهم دانشگاه جامع علمی کاربردی برشمرد و با اشاره به اهمیت و تأثیرات عمیق دوره‌های کوتاه مدت در مهارت افزایی افراد جامعه و رسالت خطیر این دانشگاه، خاطر نشان کرد: توسعه همه جانبه آموزش‌های کوتاه مدت با در نظر گرفتن تمامی شرایط کمی و کیفی از مهمترین برنامه‌های این دانشگاه است.

وی افزود: امروزه یکی از زیر نظام‌های موفق در کشور، دانشگاه جامع علمی کاربردی است و دانش آموختگان این دانشگاه بر اساس آمار به دست آمده از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بازار کار مشغول هستند و نسبت به دانش آموختگان دانشگاه‌های دیگر کمترین میزان بیکاری را دارند.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن اشاره به بهبود وضعیت آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از رؤسا و سرپرستان مراکز آموزش علمی کاربردی خواست در جهت بهبود هرچه بیشتر وضعیت آموزش‌های مهارتی با تدوین رشته‌های مهارتی و تربیت نیروی انسانی ماهر و کار آفرین و همچنین تأمین منابع مالی مراکز در افزایش سطح کیفیت مرکز مؤثر باشند.

جلالی جواران افزود: در حال حاضر دانشگاه جامع علمی کاربردی اولین دانشگاهی است که مأموریت گرایی را در بین مراکز آموزش علمی کاربردی نهایی کرده است و از این رو مراکز آموزشی می‌بایست در چارچوب مأموریت خود به یک برند و شاخص تبدیل شوند.

همچنین معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در خصوص برگزاری کلاس‌ها از ۱۵ آبان ماه به صورت حضوری عنوان کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا سرلوحه فعالیت آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی است و مراکز آموزشی برای برگزاری کلاس‌ها به خصوص کلاس‌های ترکیبی برنامه ریزی و آمادگی لازم را داشته باشند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار