آمار دیدار والیبال ایران و آمریکا

دسته ها: اخبار

تیم ‌ملی والیبال آمریکا در نخستین بازی از لیگ جهانی 2015 با نتیجه‌ سه بر یک و با امتیازهای 25 – 19 ، 25 – 22 و 23 – 25 و 25 – 23 مقابل ایران پیروز شد.

آمریکایی‌ها در مجموع 98 امتیاز در برابر 89 امتیاز ایران کسب کردند. آمریکا در مجموع 60 اسپک تبدیل به امتیاز داشت. آرون راسل با 17 اسپک و تیلرو ساندرس با 16 اسپک موفق بودند و در مقابل تیم ‌ملی والیبال ایران که در مجموع 49 اسپک داشت، شهرام محمودی با 15 و سید محمد موسوی با 10 اسپک موفق امتیاز آورترین بازیکنان ایران به شمار می‌رفتند.

در دفاع هم آمریکا هشت بر پنج از ایران جلو بود. اندرسون ، ساندرس و کریس تنسون و دیوید اسمیت هر کدام دو دفاع موفق داشتند. در مقابل در تیم ایران محمد موسوی و عادل غلامی هر کدام دو دفاع و سعید معروف یک دفاع خوب انجام دادند.

اما در سرویس آمریکا موفق شد با درخش کریستنسون عملکرد به مراتب بهتری را به نمایش بگذارد. هفت سرویس موفق آمریکا مقابل سه سرویس موفق ایران به ثبت رسید.

اندرسون، ساندرس یک امتیاز سرویس مستقیم و کریستنسون پنج امتیاز سرویس مستقیم به دست آوردند. در مقابل، شهرام محمودی دو امتیاز سرویس و مجتبی میرزاجانپور هم یک امتیاز سرویس گرفتند.(ایسنا)

اخبار