آموزش و پرورش با کمبود ۴۰۰ هزار نیروی انسانی مواجه خواهد شد

دسته ها: اخبار آموزش و پرورش اخبار

آموزش و پرورش با کمبود ۴۰۰ هزار نیروی انسانی مواجه خواهد شد

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه به مرور زمان نیروهای این وزارتخانه بازنشسته می‌شوند، گفت: در سال ۱۴۰۰ با کمبود ۴۰۰ هزار نیروی انسانی مواجه خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین کفراشی ظهر دوشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه همدان در شاخص های ارزیابی از استان‌های موفق است، افزود: باید در خدمت‌رسانی هر آنچه در توان است انجام داد چرا که آموزش و پرورش به عنوان دستگاهی مهم با جامعه در تعامل است.

کفراشی با تاکید بر تلاش برای تامین زیرساخت نیروی انسانی در آموزش و پرورش، عنوان کرد: معلمان آیندگان را تربیت می‌کنند و اگر به معلم توجه شود به توسعه پایدار خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید تمام دغدغه نهادها، آموزش و پرورش باشد و این امر را در عمل ثابت کنند، گفت: متأسفانه این انتظار بیشتر به حرف است و در عمل دیده نمی شود.

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش باتاکید براینکه معلم نباید هیچ دغدغه‌ای داشته باشد، افزود: جذب، تربیت و نگاه داشت خوب فرایندهای مهم در مدیریت آموزش و پرورش هستند.

وی با بیان اینکه باید انگیزه ایجاد کرد و برای تربیت فضای کافی داشت و حرمت معلمان را حفظ کرد، ادامه داد: معلمان نجیب هستند و اعتراض آنها نیز نجیب است.

اخبار آموزش و پرورش اخبار