آکادمی داینامیک آموزش دوره های تولید موسیقی(تنظیم .میکس و مسترینگ)

دسته ها: آموزش

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

آکادمی داینامیک آموزش دوره های تولید موسیقی(تنظیم .میکس و مسترینگ)

آکادمی داینامیک
تنها مرکز تخصصی و آکادمیک دوره های حضوری و آنلاین مهندسی صدا در استان خوزستان.
آموزش استاندارد
هنرجویان عزیز در آکادمی داینامیک تمامی مباحث رو به صورت تئوریک طبق استانداردهای روز دنیا و سیلابس های دانشگاه های معتبر صدا آموزش می بینند و بعد از اون در کارگاه های ضبط،تنظیم،میکس و مسترینگ اون رو به صورت عملی و با دانش قبلی اجرا می کنند.
کیفیت آموزش
در آکادمی داینامیک کیفیت آموزش به قدری بالا است که شما به تمام سوالاتی که توی ذهنتون بوده خواهید رسید وقطعا به تمامی رازها و تکنیک های پرودیوسرهای بزرگ و مهندسین صدا در طی گذراندن این کلاس ها پی خواهید برد و بدون شک شما وارد دنیای حرفه ای ها خواهید شد.
تضمین ما
خوشحالیم که بعد از 10 سال آموزش به هنرجویان و علاقه مندان این رشته به یک سیستم درست برپایه آموزش آکادمیک رسیدیم که الان با اعتماد به نفس بالا می گوییم ما به شما این تضمین را میدهیم که گام به گام شما را از صفر به صد می رسانیم.
کلاس های حضوری
با توجه به بازار پر رونق و رو به رشد موسيقي به خصوص در سال هاي اخير و افزايش ميزان گرايش به تولید و ساخت موسيقي به خصوص در ميان نسل جوان برخي موسسات و مراکز آموزشي و به صورت کاملا تجربی اقدام به برگزاري دوره هاي آموزشي دوره های مهندسی صدا کرده اند. از اين رو يکي از مهم ترين موارد ، تحقيق و بررسي و ثبت نام در این دوره ها آموزش آکادمیک و تئوریک این رشته می باشد .آکادمی داینامیک افتخار دارد که تمامی دروس این رشته را به صورت حضوری ، کاملا تئوریک و آکادمیک به همراه کارگاه های عملی در محیطی استاندارد با سیستم های پیشرفته آموزش می دهد.
فراگيران و هنرجویان این دوره ها مي توانند اميدوار باشند که پس از شرکت در این کلاسها و کسب علم ، دانش ، تخصص ، توانايي ، مهارت و قابليت هاي مورد نياز در اين حوزه براي ورود به بازار کار اقدام نمايند .
ميزان در آمد تولید کنندگان موسیقی با توجه به ميزان تخصص و تبحر آن ها در حوزه کاري خود و همچنين با توجه به ساعات کاري و ميزان فعاليت آن ها متغير است اما به طور معمول پرودیوسرهای حرفه اي از سطح در آمد قابل قبولي برخوردار هستند و همين امر نيز يکي از دلايلي است که علاقه مندان زیادی براي ورود به اين حوزه اقدام مي نمايند .
کلاس های آنلاین
آموزش آنلاین یکی از زیر شاخه های آموزش از راه دور است که مدرس و فراگیر به صورت همزمان وارد محیط کلاس مجازی شده و در یک محیط کاملا تعاملی با یگدیگر ارتباط برقرار می کنند.
در این روش که برترین نوع آموزش مجازی محسوب می شود، مدرس با ارسال صوت و تصویر خود، می تواند محیط کلاس را شبیه سازی کرده و با فراگیر ارتباط مستقیم برقرار کند.
سامانه آموزش آنلاین آکادمی داینامیک شامل یک پلت فرم یادگیری طراحی شده برای برگزاری دوره های آموزش آنلاین با زیر ساختی قدرتمند، امن و یکپارچه است. در کنار این پلت فرم هنرجویان با نصب برنامه skype بر روی کامپیوتر و یا موبایل خود می تواند از هر نقطه ای در کلاسها و سمینارهای آنلاین آکادمی داینامیک شرکت نمایند.

سامانه کنترل از راه دور رایانه با Supremo در واقع سامانه دسترسی به رایانه از راه دور است که به کاربر اجازه می‌دهد تا از راه دور به هر رایانه‌ای که توسط شبکه و یا اینترنت قابل دسترسی باشد متصل شده و کنترل آن سیستم را به‌دست گیرد. در هر کجای دنیا که باشید ما میتوانیم در نصب نرم افزارهای تخصصی آهنگ سازی و استودیویی به شما کمک کنیم.

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
آموزش

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.