آگهی استخدامی بدون در نظر گرفتن شرایط نیروهای بومی ابطال می‌شود

دسته ها: اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آگهی استخدامی بدون در نظر گرفتن شرایط نیروهای بومی ابطال می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:اگر آگهی استخدام در یک شرکت انجام شد و به بومی در شرایط برابر توجه نکرد در محل ابطال کنیم و اگر نشد به بنده اطلاع دهید تا بنده ابطال کنم.

گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمد شریعتمداری امروز در پانزدهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان خوزستان که در سالن شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: آنچه که از توان بنده برآید برای استان خوزستان انجام می‌دهم.

وی با اشاره به این‌که باید تقسیم بندی مزیت‌های ذاتی و رقابتی منطقه داشته باشیم، بیان کرد: مزیت اصلی و پایدار در هر منطقه که می‌تواند تحول فوق العاده ایجاد کند و براساس نظر استاندار خوزستان مزیت این استان ابتدا صنعت نفت و مزیت بعدی نیز کشاورزی متکدی بر روش نوین کشاورزی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: 600 تا 700 هزار هکتار از اراضی خوزستان به حوزه کشاورزی اختصاص داده و از فرآورده های آن نیز می‌توان استفاده کرد.

وی با اشاره به این‌که میراث فرهنگی و مناطق گردشگری به عنوان محور دیگر برای اشتغال و مزیت مهم، افزود: در حوزه گردشگری طبیعی خوزستان استانی بی‌نظیر است که می‌توان از این ظرفیت موجود نیز به نحو احسن استفاده کرد.

شریعتمداری با اشاره به نقش استاندار خوزستان در صیانت از اشتغال موجود، اظهار داشت: استان‌ها با روش‌های اخذ مالیات به گونه‌ای عمل کنند که به واحدهای موجود بیش از اندازه خسارت وارد نشود.

وی بابیان اینکه باید از مالیات‌های دریافتی در شرایط تحریم به عنوان یک کمک در نظر گرفته شود، اظهار داشت: نرخ سود تسهیلات اعطایی متناسب تولید موجود نیست .

شریعتمداری با اشاره به دومین پرداخت صندوق توسعه ملی به استان خوزستان است، گفت: استفاده اهرمی از بودجه برای حل مشکلات ایران علمی است و این اقدام برای استان هایی نظیر خوزستان که پیشانی جنگ بوده اند؛ ضروری است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به این‌که ابزارها و اختیارات منطقه‌ای در حل مشکلات می‌تواند نقش به سزایی داشته باشد، گفت:رهبرمعظم انقلاب در بیانیه گام دولت انقلاب؛ امید بسیاری دادند که در وزارت به دنبال به کارگیری ظرفیت جوانان هستیم.

وی با اشاره به این‌که 70 درصد منابع در حوزه کشاورزی است،گفت: اگر به سمت صنایع پایین‌دستی گام برداریم می‌توان اشتغال زایی گسترده‌ای را انجام داد و صنایع براساس مبنای تعریف شده در استان خوزستان استقرار پیدا کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر آگهی استخدام در یک شرکت انجام شد و به بومی در شرایط برابر توجه نکرد در محل ابطال کنیم و اگر نشد به بنده اطلاع دهید تا بنده ابطال کنم.

وی ادامه داد: پیمانکاران باتوجه به اینکه بیمه رد می‌کنند با آنها در ارتباط هستیم و از طریق دولت پیگیری خواهیم کرد تا بومی منطقه به کار گرفته شود.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: فولاد اکسین را از فولاد خوزستان جدا کرده‌اند که این کار به نفع مردم خوزستان است.

اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار