آیت‌الله موسوی‌جزایری: برطرف کردن مشکل بیکاری اولویت نخست مسئولان باشد

دسته ها: اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آیت‌الله موسوی‌جزایری: برطرف کردن مشکل بیکاری اولویت نخست مسئولان باشد

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: حل مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال اولویت نخست برنامه مسئولان باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری امروز در خطبه‌های نمازجمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر همگان را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد و به بیان مطالبی در این ارتباط پرداخت.

وی در خطبه دوم نمازجمعه از حضور پرشور و باشکوه مردم کلانشهر اهواز و دیگر شهرهای خوزستان در راهپیمایی شکوه وحدت روز چهارشنبه 13 دی ماه تقدیر کرد و افزود: مردم با حضور گسترده خود در این راهپیمایی خیابان‌ها را از وجود آشوبگران پاک و تطهیر کردند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تاکید کرد: مردم با حضور در راهپیمایی شکوه وحدت وفاداری خود را به نظام اسلامی اعلام کردند حالا نوبت مسئولان است که از مردم حمایت کنند.

وی پاسخگویی به مطالبات مردم را یکی از کارهای مهم توصیف کرد و ادامه داد: مسئولان باید در این زمینه بهتر، قویتر و کامل‌تر از گذشته کار کنند و رفع مشکلات عمده کشور را در سرلوحه برنامه کاری آنها باشد.

امام جمعه همچنین به ناآرامی‌های اخیر در سطح استان خوزستان و کشور اشاره کرد و گفت: افرادی که دراین ناآرامی‌ها به اغتشاشگری پرداختند مزدوران دشمنان انقلاب و اسلام بودند.

وی در ادامه سخنان خود در نمازجمعه اهواز حل مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال را اولویت نخست برنامه مسئولان دانست و در همین ارتباط توضیح داد: استخدام در مشاغل دولتی بسیار سخت است اما مسئولان می‌توانند با رونق بخشیدن به تولید، صنعت، صادرات و اعطای تسهیلات اشتغالزایی به جوانان، مشکلات اقتصادی را حل کنند.

آیت‌الله موسوی‌جزایری در ادامه به مزیت‌های اشتغال جوانان اشاره کرد و گفت: با ایجاد شغل برای این قشر از جامعه می‌توانیم ایران را به قدرت اقتصادی و صادراتی بزرگ تبدیل کنیم.

وی همت و تلاش مسئولان را لازمه ایجاد اشتغال عنوان کرد و یادآور شد: رونق بخش کشاورزی و دامپروری در روستاهای مختلف کشور نیز یکی از راه‌های ایجاد اشتغال است که باید مسئولان به آن توجه بیشتری داشته باشند.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه اهواز خواستار عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی از سوی مسئولان شد و اضافه کرد: با اجرای این برنامه که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده می‌توان مشکلات بیکاری و اقتصادی را حل کرد.

امام جمعه اهواز تقویت بخش خصوصی را گره گشای بسیاری از مشکلات اقتصادی و رفع بیکاری در کشور اعلام کرد.

اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار