ابلاغ دستورالعمل برگزاری حضوری جلسات دفاع از پایان نامه و رساله دانشگاه آزاد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

دستورالعمل برگزاری حضوری جلسات دفاع از پایان نامه و رساله دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تحقق اهداف و برنامه پنج ساله راهبردی عملیاتی سند تحول و تعالی این دانشگاه ابلاغ شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، «دستورالعمل برگزاری حضوری جلسات دفاع از پایان نامه و رساله» از سوی دکتر جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی و دکتر عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ شد.

در این دستورالعمل آمده است: در راستای تحقق اهداف و برنامه پنج ساله راهبردی عملیاتی سند تحول و تعالی دانشگاه، به منظور اثربخشی، ارزش افزایی و ارتقاء سطح کیفی دستاوردهای پژوهشی و با توجه به پیشرفت فرآیند واکسیناسیون در کشور و روند کاهش آمار ابتلاء به بیماری کرونا و همچنین امکان حضور مستمر دانشجویان و اعضای هیأت علمی در دانشگاه، آزمایشگاه و کارگاه، ضروری است از تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ تمامی جلسات دفاع از پایان نامه و رساله دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی با حضور استاد راهنما، مشاور و داور، در واحد دانشگاهی محل تحصیل دانشجو برگزار شود.

در این دستورالعمل تأکید شده است که رعایت شیوه نامه های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا الزامی است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار