اجرای طرح‌های اشتغالزایی در رامشیر

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون فرماندار رامشیر از اجرای طرح‌های اشتغالزایی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین مسکین زاده معاون فرماندار رامشیر با اشاره به مسائل و موضوعات مرتبط با اجرای طرح‌های اشتغالزایی در شهرستان و تقدیر از اقدامات و طرح‌های بنیاد برکت در سطح شهرستان، گفت: فرمانداری شهرستان رامشیر آمادگی کامل خود را جهت همکاری با بنیاد برکت در راستای اجرای طرح‌های اشتغالزایی و اقتصادی دارد .

او بیان داشت: گزارشی از اقدامات انجام شده در بحث اشتغالزایی در منطقه از راه اندازی طرح آبیاری ۳۵۰هکتار از اراضی دیم شهرستان ارائه شد.

مسکین زاده با بیان اینکه اجرای طرح‌ها محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال در روستا‌ها از مهمترین اهداف بنیاد برکت است بر لزوم توسعه فرصت‌های شغلی با حفظ وضعیت موجود تاکید کرد و افزود: افرادی دریافت کننده تسهیلات باید هدفی جز ایجاد شغل نداشته باشند.

ه معاون فرماندار رامشیر تصریح کرد: توسعه روستا‌ها از مسیر اشتغالزایی و اعطای تسهیلات به جوانان جویای کار به منظور توانمند سازی اقتصادی اجتماعی روستاییان از اولویت‌های مهم دولت و بنیاد برکت است و طرح‌های بنیاد برکت در شهرستان باید کمک به اشتغال، توسعه روستا‌ها و کمک به قشر آسیب دیده و محروم و کم درآمد را بدنبال داشته باشد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار