اجرای طرح تعاون اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد در استان ها

دسته ها: متفرقه

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

اجرای طرح تعاون اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد در استان ها

اجرای طرح تعاون اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد در استان ها

رئیس دانشگاه آزاد اشاره به اجرایی شدن طرح تعاون هیأت علمی در استانها، گفت: این طرح بدان معناست که اعضای هیأت علمی در سطح استان می توانند ساعات موظفی خود را پر کنند.

به گزارش ایسنا، دکتر فرهاد رهبر در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل که با حضور دکتر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی، برگزار شد، با اشاره به اجرایی شدن طرح تعاون هیأت علمی در استانها، گفت: این طرح بدان معناست که اعضای هیأت علمی در سطح استان می توانند ساعات موظفی خود را پر کنند، به عبارت دیگر این طرح کمک می کند از توان اعضای هیأت علمی در واحدها و مراکز دانشگاهی استان استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه براساس طرح تعاون هیأت علمی در استانها، اعضای هیأت علمی صرفاً متعلق به یک واحد دانشگاهی نیستند اظهار کرد: اعضای هیات علمی می توانند در سطح استان می توانند به ارائه خدمت بپردازند. همچنین در صورتی مجاز به استفاده از استادان حق التدریس هستید که ساعات موظفی اعضای هیأت علمی کامل شده باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: اگر عضو هیأت علمی دارید که دارای شرایط آموزشی، پژوهشی و فرهنگی لازم برای ارتقاء مرتبه علمی است، به کمیسیون های مربوطه معرفی کنید.

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
متفرقه

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.