احتمال استفاده حق‎التدریسی از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار

احتمال استفاده حق‎التدریسی از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی

معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش پرورش از احتمال به کارگیریِ پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در مهر ماه به صورت حق التدریس خبر داد.

حسین فرزانه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت استخدامی نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: امسال تعداد ۸ هزار و ۲۰۰ سهیمه استخدامی نیروی انسانی به وزارت آموزش و پرورش داده اند.

وی افزود: به دلیل اینکه آزمون استخدامی به صورت مشترک با دستگاه های دیگر برگزار می شود زمان برگزاری را باید سازمان سنجش و همچنین امور استخدامی تعیین کنند.

معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش پرورش بیان کرد: پیش بینی می کنیم نیمه اول شهریورماه آزمون استخدامی برگزار شود.

وی درباره تکلیف پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال گذشته گفت: دوره های آموزشی برای این دسته از پذیرفتگان در تابستان برگزار می شود.

فرزانه ادامه داد: احتمال دارد در سال تحصیلی جدید ۹۶_۹۷ از مهرماه سال جاری از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال گذشته استفاده کنیم.

معاون مدیریت توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: با کمبود نیروی انسانی به ویژه در دوره ابتدایی رو به رو هستیم لذا درصددیم تا از این پذیرفته شدگان استفاده کنیم.

فرزانه گفت: اگر پذیرفته شدگان بتوانند پایه های اصلی دوره را بگذرانند حکم آنان صادر می شود البته آنان به صورت حق التدریس به کار گرفته می شوند.

فرزانه تصریح کرد: طبق قانون بایدپذیرفته شدگان آزمون استخدامی یک سال دوره مهارتی را بگذرانند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار