احداث شهرک صنایع دریایی در خرمشهر

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

احداث شهرک صنایع دریایی در خرمشهر

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی از احداث شهرک صنایع دریایی در خرمشهر به منظور ایجاد اشتغال داخلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، عبدالله سامری امروز در نشست کمیته اقتصادی شهرستان، اظهار کرد: بیشترین دلگیری، رنج و دردهای موجود ما در شهرستان خرمشهر، به کارهای گذشته باز می‌گردد.

وی افزود: پل‌های شهرستان خرمشهر یکی از این دردها و نواقص شهرستان است، ما در حال پیگیری لازم برای محترک کردن این پل‌ها هستیم.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: رودخانه کارون در حوزه و محدوده شهر با وجود اینگونه پل‌ها به مرگ و رکود کشیده خواهد شد.

سامری عنوان کرد: در ماه‌های اخیر در حال پیگیری احداث شهرک صنایع دریایی در شهرستان هستیم، زمین موردنظر برای احداث این شهرک مالکیت شخصی دارد.

وی ادامه داد: باید بخش خصوصی به این مساله ورود داشته باشد و این املاک خریداری شود تا شهرک صنایع دریایی در خرمشهر احداث شود.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: از اهداف جلسه کمیته اقتصادی شهرستان، ایجاد اشتغال‌ داخلی است که با اعطای تسهیلات کم‌نظیر و قابل توجه و همچنین تقویت صنایع دریایی، اقدام مناسبی در مسیر بیانات مقام معظم رهبری و تحقق تولید و اشتغال انجام خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار