اختصاص ۲۲ میلیارد ریال بیمه حوادث به دانشجویان دانشگاه آزاد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

اختصاص ۲۲ میلیارد ریال بیمه حوادث به دانشجویان دانشگاه آزاد

به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مرتضی احسانی معاون اداری مالی دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه تصمیم به اعطای تسهیلات ازدواج دانشجویی به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به بیش از ۱۲ هزار نفر از دانشجویان متقاضی گرفت که مبلغ تمام‌ شده آن در طی سال به ارزش هزار و ۲۰۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

وی افزود: همچنین مبلغ بیش از ۱۴ هزار و ۴۰ میلیارد ریال اعطای تسهیلات وام بانک ملی با نرخ ۱۴ درصد به اعضای هیات علمی، کارکنان، دانشجویان و پروژه‌های عمرانی دانشگاه به تعداد ۳۴ هزار و ۳۳۶ فقره تعلق گرفته است.

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: مبلغ ۲۲ میلیارد و ۹۴۱ میلیون و ۹۹۲ هزار و ۱۶۳ ریال به منظور رسیدگی و پرداخت خسارات بیمه حوادث دانشجویی به تعداد هزار و ۱۳۶ فقره پرونده اعطا شد.

احسانی خاطرنشان کرد: برای آسان‌سازی استفاده دانشجویان از امکانات موجود و بالا بردن سطح کیفیت خدمت‌رسانی در سه سال گذشته، دانشگاه آزاد اسلامی به افزایش سقف تعهدات و حق عضویت بیمه حوادث دانشجویی اقدام کرده است.

وی عنوان کرد: طی سه سال گذشته به طور متوسط حقوق و مزایای اعضای هیات علمی دانشگاه به میزان ۸۶ درصد و حقوق و مزایای کارکنان به میزان ۱۲۲ درصد افزایش یافته است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار