ادامه تصویربرداری «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» با حضور بازیگران جدید

دسته ها: اخبار

«اسماعیل عفیفه» گفت: پیش تولید سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» از اسفندماه سال گذشته آغاز شد و قرار بود کار، نوروز امسال به پخش برسد که به دلایل نبود بودجه این اتفاق نیفتاد؛ ضمن اینکه متن این مجموعه تاکنون چندین بار بازنویسی شده است. موضوع اصلی «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» استفاده از برخوردهای زندگی و مسائل روزمره است و در قصه فضایی آپارتمانی می‌گذرد.

وی ادامه داد: با انجام اصلاحات فیلمنامه، تصویربرداری به کارگردانی «مسعود کرامتی» آغاز شد. ضمن اینکه با توجه به تغییر ساختار تلویزیون در دوره جدید، این سریال که پیش از این قرار بود در شبکه چهار سیما ساخته شود، به شبکه پنج منتقل شد.

عفیفه عنوان داشت: پیش از این حضور یکسری از بازیگران در این مجموعه قطعی شده بود و در سری جدید فلامک جنیدی، فرناز رهنما، کاظم سیاحی به کار اضافه شده‌اند و محمد بهروزیان و فریبا جدی‌کار نیز از سریال خداحافظی کرده‌اند.

وی گفت: این مجموعه تلویزیونی با زبانی شیرین به مسائل اجتماعی و خانوادگی می‌پردازد و روابط آدم‌ها با یکدیگر را در هر قسمت مورد بررسی قرار می‌دهد.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: شیوا نویسنده وبلاگی بنام یادداشت های یک زن خانه دار است. او اتفاقات زندگی روزمره خودش و اطرافیانش را در آن می نویسد و این تجربیات را با خوانندگان وبلاگش که در مورد نوشته های او نظر می دهند در میان میگذارد.

سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» توسط گروهی از نویسندگان که سرپرست آنها علیرضا کاظمی‌پور است نگارش شده است.

دیگر عوامل این مجموعه نمایشی عبارتند از: طراح و سرپرست نویسندگان: علیرضا کاظمی پور،نویسندگان: حامد افضلی، رویا خسرو نجدی، سولماز مرتضی وند، پریناز لطف الهی، نسیم عرب امیری، مدیر تصویربرداری: مجید گل سفیدی

طراح صحنه: امیر زاغری، طراح چهره پردازی: سید جلال موسوی، طراح لباس: پگاه ترکی، مدیر صدابرداری: فرشید کیوانمهر

تدوین و صداگذاری: امیر ادیب پرور، آهنگساز: افشین عزیزی، عکاس: نازلی هروی، جلوه های بصری و عنوان بندی: بهروز باقریان، مدیر تدارکات: مهدی پیله وریان، مدیر تولید: نعمت گوذرزوند چگینی. (فارس)

اخبار