ارائه تسهیلات دانشگاه آزاد برای حضور دانشجویان در راهپیمایی اربعین

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ارائه تسهیلات دانشگاه آزاد برای حضور دانشجویان در راهپیمایی اربعین

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین از اعطای وام قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی به دانشجویان این دانشگاه با بازپرداخت 24 ماهه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس،‌محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد در حاشیه آئین انعقاد تفاهم نامه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه شهریه به دانشجویان که بین دانشگاه آزاد اسلامی و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران صورت گرفت، در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به در پیش بودن راهپیمایی عظیم اربعین و سوگواری مردم و تمایل بسیاری از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی جهت حضور در راهپیمایی و سفر به عتبات عالیات تسهیلات یک میلیون تومانی به دانشجویان این دانشگاه پرداخت خواهد شد.

وی درباره جزئیات این موضوع افزود: وام قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی به ازای هر دانشجوی دانشگاه آزاد با بازپرداخت 24 ماهه اعطا خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص هدف دانشگاه آزاد از مشارکت دانشجویان این دانشگاه در راهپیمایی اربعین گفت:‌تلاش داریم با ارائه تسهیلات زمینه‌ساز حضور دانشجویان دانشگاه آزاد در رخداد بزرگ اربعین به عنوان بزرگترین راهپیمایی و کنگره عظیم مسلمانان حول محور اباعبدالله الحسین شرکت کنیم تا با این کار رونق فراوان اربعین را بیشتر کرده و با توجه به شرایط اقتصادی موجبات نزول این رونق را فراهم نیاوریم.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار