ارائه وام شهریه کم بهره به دانشجویان پیام نور

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ارائه وام شهریه کم بهره به دانشجویان پیام نور

معاون اداری، مالی دانشگاه پیام نور گفت: در جهت حمایت از دانشجویان این دانشگاه از اول مهر ۹۷، تمام شهریه دوره تحصیلی به صورت وام کم بهره ارائه می شود.

حسن علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره میزان شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی جدید گفت: هنوز هیات امنای دانشگاه، میزان شهریه دانشجویان در سال تحصیلی جدید را اعلام نکرده است.

وی درباره ارائه تسهیلات به دانشجویان افزود: دانشگاه پیام نور در جهت حمایت از دانشجویان بی بضاعت و کم بضاعت تسهیلات کم بهره ارائه می کند و دانشجویان جهت دریافت این تسهیلات به میزان کل شهریه دوره تحصیلی خود از اول مهرماه سال جاری می توانند به بانک های عامل مراجعه کنند.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور افزود: براساس تفاهم منعقد شده با بانک های عامل، دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند از مهر ۹۷ در همه مقاطع مختلف تحصیلی از وام شهریه با کارمزد کم به میزان شهریه تمام دوران تحصیلی خود بهرمند شوند.

وی با اشاره به تقسیط شهریه گفت: برای حل مشکل پرداختی دانشجویان طبق توافقی که با بانک‌ها صورت گرفته، قرار است با اعطای تسهیلات به دانشجویان، آنها از ابتدای دوره تحصیلی به صورت اقساط، شهریه خود را پرداخت کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار